Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik hoor het niet![]()
Nee ik ook niet.
Nog een klein detail: mijn track is gemaakt in 2011, de sample CD is uit 2012.
Ja, maar je moet ook begrijpen hoe zo'n content matching systeem "luistert" - dan kun je in theorie iets maken wat compleet anders klinkt maar wel een match geeft.
http://www.redcode.nl/blog/2010/06/creating-shazam-in-java/ laat even zien hoe het moet (en demonstreert en passant de idioterie van softwarepatenten)
Ze hebben de keuze: een paar gebruikers met principes verliezen of hun safe harbor status verliezen. Dat laatste weegt een heel stuk zwaarder.Ik begrijp goed dat Soundcloud zich wil beschermen inzake copyright e.d., maar dit lijkt me voor nu niet de oplossing... Niet goed voor goodwill iig.
Ik vind dat SC zich serieus moet verontschuldigen aan jou. Een leuk electro nummer met commerciële vuilbakmuziek vergelijken... tsssThe fuck? Mijn track 'Promises' zou een copyright infringement zijn van 'Crazy love' van California Ave ft. Nita. Net even geluisterd. Er zit echt geen enkele overeenkomst.

Een ouwe Detroit track van mij zou een schending zijn van de rechten op de volgende track, waar ik nog nooit van gehoord heb overigens: