Vet Modulair spul gezocht (en een extra 6u kast) :D

Status
Please reply by conversation.

SirSickSik

zwaar behaard lid
vette eurorack modules gezocht...
da wil zegguh:
lekker geluid hebbende en precieze oscillatoren met lekker veel CV opties en mogelijkerwijs ook cross-modulatie.

veelzijdige LFO's, denk aan syncopties, morph mogelijkheden, modulatie blabla, noem maar op

meervoudige-AD(sr) 's met weet ik veel wat voor mogelijkheden

effecten zoals delay's, phasers, chorus etc etc

controllers, vca's, etc...

en over niet al te veel rackspace heb ik ook nog een nieuwe kast nodig :D
dus tegen die tijd (misschien eigenlijk als eerste haha) ben ik dan op zoek naar een 6u kast..

Ik heb nog een CV controlled mixer van doepfer liggen, A135.
Ook nog een CV controlled panning module, A134.

Bij interesse pm me maar.

Ow en ik heb ook nog een 6u kast met 650mA voeding, van een Doepfer basis set.
Pm wederom maar:)

was 650 niet een beetje weinig? kan ff abuis zijn.. maar dacht van de week nog iets gezien te hebben van een rij doepfers met rond de 1300mA

Het ligt eraan wat je erin wilt stoppen, mijn gehele vocoder systeem ging er makkelijk in en fabrieksaf zat hij vol met modules.
Even kijken wat je erin wilt doen en wat het verbruik is...

Als je heel simpel rekent: het gemiddelde mA van een Doepfer module is ~40 mA. Een Doepfer modules is gemdiddeld 11HP. In een 6U rek kun je dus gemiddeld 15 modules kwijt en dat trekt dan gemiddeld 600 mA. Sommige modules trekken meer dan 100 mA maar dat zijn ook grote bakken (hoop hp's). Kijk maar eens op de planner pagina van Doepfer.

ik ben er net in een e-mail wisseling met brz erachter gekomen dat ik vanmiddag zo wazig ben als het maar zijn kan en alles door elkaar heen zit te halen, maar goed, het is me al duidelijk waar in mijn denken de kink zat..
ik zat dus het gehele 6u gedoe door elkaar te halen met 6 rijen.. daarna 3 en uiteindelijk viel pas het kwartje toen ik me omdraaide en naar mijn racks keek haha

maar goed, de nieuwe kast is nagenoeg geregeld, dus ik kan verder met de modules :D

ik weet dat ik niet binnen een week mag kicken, maar ik mag toch wel een update maken?
de kast van brz is zaterdag binnen gekomen en die staat nu heel zielig en eenzaam leeg te zijn.... en als synthliefhebbers vind ik dat we hem dat niet aan kunnen doen...
duss ehh
heeft er nog iemand wat vet modular euroracks's ligguh dan? XD

Alleen nog dit te koop:

Harvestman Evin matrix mixer € 200
Harvestman Malgorithm voltage-controlled bitcrusher € 170

oh btw, wat ik momenteel zoek:

-modular scope (Jones O'Tool?)

-een dikke analoge VCO met meerdere wave outputs en liefst thru-zero FM (ala Intellijel Rubicon).
-Cwejman 2RM
-maths module

-groot->klein jack converter (line-audio naar modular)

-intellijel planar en/of wiard jag joystick

-effecten zoals delay, phaser, chorus, reverb (laten we hopelijk met een delay beginnen)

Kijk evt op muffwiggler. Tweedehands rubicon lijkt me straf (ik sta op en wachtlijst bij Schneider), misschien wel wat mensen die een DPO wegdoen voor een Rubicon of die nieuwe Furtherrr. Schneider heeft ook goeie mini->jack kabels.

ik zou nog even goed checken of ze die rubicon wel echt hebben besteld... ik heb 3 maanden gewacht.. elke keer zou die er over 3 weken zijn, maar uiteindelijk bleek mijn hele bestelling gewoon gewist te zijn.. toen heb ik voor de "meanwhile" maar even een wiard Richter Oscillator 2 gekocht...omdat ik anders NOG 2 maanden moest gaan wachten, zodat ik eigenlijk net zo goed van voor af aan voor de Cwejman 2RM had kunnen gaan omdat die levertijd toendertijd ook 5 maanden was... Zat ook niet eens een goedmakertje bij ofzo

wat betreft die groot naar klein jack converter, daar is het juist van belang dat ik het inkomende signaal eerst flink kan boosten zodat die op modular-voltage komt. Ik wil namelijk een aantal externe apparaten midden in mijn modular setup kunnen gebruiken (bijv mbase11 en airbase99 erbij, T-resonator ertussen, microfoon, bitrman/geigercounter etc etc)
met een simpel grote jack naar kleine jack kabeltje zal je in dat geval weinig horen..

btw, ik zoek ook nog een scale-tuner.

en btw 2: ik heb nog 4 HE over in mijn "grotere" kast, dus...

Status
Please reply by conversation.
Back