Moog The Source

Status
Please reply by conversation.
Hmmm ik zie er eentje op MP maar dat ziet er nogal obscuur uit met een screenshot van een youtube demo :? En wat is de normale prijs tegenwoordig?

gasp....
1500,-?
dat is toch veuls te veul...

:peukie:
als je even de tijd neemt , dan zijn ze voor 1200,- ook nog wel te vinden, schat ik zo...

ligt ook een beetje aan de staat, of er een extra kenton bij zit, revisies etc, maar serieus tot die prijs is wel gebruikelijk.
ga je uit de vs importeren krijg je ze natuurlijk vaak wel een stuk goeiekoper, maar ja heeft ook weer nadelen.
zou 1200-1400 zeggen, maar zoals gezegd denk dat hij ,wiens naam hierboven genoemd werd, er veel meer kijk op heeft.
anders de link misschien ?

ok thanks, ik ben niet zo van de ebay handel (als in zeg maar nooit :D) hoop er eentje hier op het forum te kunnen scoren.

En die MP source heeft die ingangen aan de zijkant voor iets wat ik nooit ga gebruiken, nuja daar heb ik niet zoveel aan...hij ziet er verder wel mooi uit maar toch liever gewoon smooth die zijkant...het oog wil ook wat en zeker voor die prijs

als iemand mij een mooie en goede source voor 1000-1200 wil verkopen, dan hoor ik het graag, geld ligt klaar.

deze geweldige synth is het laatste jaar eindelijk een beetje aan het meekomen met de prijsstijgingen van veel minder interessante bakken.

in het gulden tijdperk was een source al rond 12-1500. een korg ms20 zo'n 650.

die source is heel erg lang op 800 euro blijven hangen, zoiets en later voorzichtig doorgegaan, maar nu mag een hele mooie en goede toch wel 15-1600 opbrengen.

natuurlijk niet met gaten in de zijkant of een tune knop bovenop, omdat er achterop een midi ingang is bijgezet.
gewoon een echt mooie en originele.

Status
Please reply by conversation.
Back