Oi,
Voor een kunst-project moet een repetitief klikkend/tikkend geluid gegenereerd worden, dit best met enkele basis-tweakopties. (vb, pitch, duration, volume, speed)
Ik dacht een eenvoudig schema van een clap te gebruiken, maar deze lijken mij te complex aangezien ik een eenvoudigere 'click' wens (niet gelayered, of max2, geen release(0) )
Als backup-plan zou ik een spoel kunnen gebruiken waarbij de kern tikt tegen een 'geluidskastje' maar dan heb ik nog geen signaalgenerator die de spoel aanstuurt..
- instelbaar interval van 15-40hz
Raspberry pi lijkt me een te onstabiel systeem, en veel te omslachtig
casetterecorder met een herhalende (lus) tape, lijkt me ook niet robuust genoeg
mp3trigger (arduino) lijkt te omslachtig
Wie biedt meer ?
Voor een kunst-project moet een repetitief klikkend/tikkend geluid gegenereerd worden, dit best met enkele basis-tweakopties. (vb, pitch, duration, volume, speed)
Ik dacht een eenvoudig schema van een clap te gebruiken, maar deze lijken mij te complex aangezien ik een eenvoudigere 'click' wens (niet gelayered, of max2, geen release(0) )
Als backup-plan zou ik een spoel kunnen gebruiken waarbij de kern tikt tegen een 'geluidskastje' maar dan heb ik nog geen signaalgenerator die de spoel aanstuurt..
- instelbaar interval van 15-40hz
Raspberry pi lijkt me een te onstabiel systeem, en veel te omslachtig
casetterecorder met een herhalende (lus) tape, lijkt me ook niet robuust genoeg
mp3trigger (arduino) lijkt te omslachtig
Wie biedt meer ?
(edit: lug 4 gaat naar ground btw)