Advies gevraagd jusite koptelefoon

heeh das goeie info dat plaatje, ziet er wel uit als flinke piek, niet echt goed, niet voor laag dus maar dat is zowieso met headphones

Lage frequenties en een koptelefoon. Ik ben er jarenlang mee bezig geweest om het goed te krijgen, het is gewoonweg niet mogelijk. Je hebt er echt speakers voor nodig om het laag goed te krijgen. Toch een apart fenomeen... (maar wat als koptelefoons de norm waren voor lage frequenties?)

maar muziek maken met de hoofdtelefoons! (kan je écht genieten van het stereospectrum met al die delay's, reverbs, pan mogelijkheden etc.)
das ugly en heeuul moeilijk in te schatten, als ik wat op de koptelefoon doe (99% vd tijd), dan moet ik zeeer zeker elke spoor nalopen op speakers :stupid

das ugly en heeuul moeilijk in te schatten, als ik wat op de koptelefoon doe (99% vd tijd), dan moet ik zeeer zeker elke spoor nalopen op speakers :stupid

Oh ja, dat moet en doe ik ook altijd, elk spoor nalopen op de speakers. Maar dat doe ik altijd na het 'creatieve' werk, en dan bedoel ik het componeren en arrangeren van een nummer. Dat vind ik veel leuker om met een koptelefoon te doen, bijvoorbeeld in de nacht. En dan dus genieten van de stereo-effecten die ik dan altijd iets extremer instel!

Alright, Heb nu een aantal uur met dat ding gewerkt. En ik ben blij :D
Prachtig kaal geluid komt eruit en wat mij vooral opvalt is dat alle nivo's zo mooi afzonderlijk weergeven word. Er zit idd een lichte bass in, maar persoonlijk vind ik dat erg prettig.
Kortom geen miskoop.

Back