track van Beatcreators

djoene

Ingeburgerd
Hoi,

Hier een nieuwe track van de beatcreators.
Graag zouden we jullie mening weten.
Deze track is gemaakt met roland JP-8080 en MC-505 en cubase VST32 5.0
zonder mixer/plugins/effecten.

grtz

djoene

het liedje kunnen jullie beluisteren/downloaden op
dit adres

Ook zonder quantising?

Het is lekker vrolijk hoor. Dat melodietje lijkt wel op ene nummer van mevrouw Oldfield.
Gewoon lekker doorgaan en lol hebben. :)

This song carries you away by the moonlight shadow!

Leuk vrolijk melodietje. Misschien met een andere sound (die het melodietje speelt) lijkt het wat minder op een bestaand nummer.

Groet Erik

De geluidjes zijn wel relax! Eigenlijk best wel een leuk trackie! :)

Tim

als ik heel eerlijk ben zijn de geluiden vrij achterhaald en op plaatsen vals.
de opbouw is nogal vreemd en gaat van climaxwekkend over op rustig en andersom.
de mix is nogal kaal en geluiden overlappen elkaar soms qua frequentie zodat ze onduidelijk worden.
maar het vervelendst vind ik dat er qua timing bijna geen jota van klopt; alles loopt keihard langs elkaar heen alsof er 3 of 4 nummers tegelijk aanstaan.

niet bedoeld om je af te zeiken ofzo, maar als je naar mijn mening vraagt... tja dan is dit 'm wel.
ik zou wat meer gaan luisteren naar nummers die je echt cool vindt en proberen de opbouw daarvan te analyseren. en probeer wat meer je eigen geluiden te creeren, dat is veel bevredigender dan presets.
en in godsnaam, koop een sequencer! :)

NEE, dit kan dus echt niet...... Is niet strak for starters, de sounds, de mix..... :Z

Maar eh, gewoon door gaan dus!!!!!!!!! Met vallen en opstaan.....

Lijkt wel mono.

Anyway, dit is naar mijn smaak slecht, maar over smaak valt niet te twisten.

Met die 2 apparaten kun je wel mooie dingen maken, ldaft punk heeft ook een nummer in elkaar gezet met alleen een mc-505! Leer je apparaten kennen als je broekzak.

Dus suc6 ermee.

Gezellige track, lekker vrolijk beetje jammer van het einde zou ik persoonlijk wat anders mee doen.

Synthfreak

Zo dan.. het MCx0x gehalte druipt er van af

ai ik stoor me aan het niet grooven van deze plaat. Heel statisch en zonder swing whatsoever.

maar goed, vooral doooorgaan

Back