Korg monopoly gezocht.

Status
Please reply by conversation.

BrooklynKees

Ingeburgerd
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed en volledig werkende monopoly. Liefst zonder MIDI kit erop gebouwd en goed werkende cv/gate.

Wil er max 1300 euro voor geven.

Heb je wat? Pm me dan even. Thanks!

Een Pro-One is vierstemmig parafoon? Nee toch? Er zitten zoveel leuke trucjes op een Monopoly dat je de twee totaal niet kunt vergelijken,

Ik heb idd lang getwijfeld welke ik zou nemen. Een pro one of een monopoly. Vroeger een plaatje met beide synths gemaakt, samen met m'n maat die ze beiden had en allebei erg vet. Ik kies voor nu voor de monopoly. Misschien dat ik nog een pro one erbij neem in de toekomst.

Ik had idd al contact gehad met horny rabbit, maar hij houdt em nog ff totdat hij kan krijgen wat hij graag wil. Daarom dacht ik van ik vraag ff rond hier :)

Smaken verschillen, dat is verder ook niet erg :halleluja

dat is ook helemaal niet erg natuurlijk.

en het is ook niet erg dat jij zeer regelmatig, als iemand een bepaald apparaat zoekt, komt betweteren dat ie iets anders moet kopen. maar een beetje vervelend is het wel. ;)

bovendien is een pro one nou niet echt veel goedkoper dan een mono poly.
ik vind ze allebei nogal beperkt.

ik zou voor een oscar gaan. :W

dat is ook helemaal niet erg natuurlijk.

en het is ook niet erg dat jij zeer regelmatig, als iemand een bepaald apparaat zoekt, komt betweteren dat ie iets anders moet kopen. maar een beetje vervelend is het wel. ;)

bovendien is een pro one nou niet echt veel goedkoper dan een mono poly.
ik vind ze allebei nogal beperkt.

ik zou voor een oscar gaan. :W

Oscar is ook vet. Hebben we toen ook gebruikt in een nummer in de korte tijd dat m'n maat hem in het bezit had. Was wel een beetje onbetrouwbaar in de zin van dat het geluid de volgende dag behoorlijk anders klonk. Misschien dat het aan die synth lag, maar heb ook wel eens gehoord dat het een trekje van die dingen is. Wel een andere prijsklasse ook. Weet niet wat zoiets moet kosten, maar het was toen al veel en zal vast niet goedkoper zijn geworden. :)

ik maakte een grapje, meestal krijg je nl van analogica te horen dat je dit of dat niet moet kopen, dat de oscar de bruutste en beste is ;)
ik weet wel een monopoly, zal er even achteraan gaan

ik maakte een grapje, meestal krijg je nl van analogica te horen dat je dit of dat niet moet kopen, dat de oscar de bruutste en beste is ;)
ik weet wel een monopoly, zal er even achteraan gaan

Oke dan :) Je kan even vragen, thanks! Heb wel via pm nog een aanbod gekregen wat interessant klinkt. Daar hoor ik zsm meer over.

Oscar is bruut, maar de beste... dat laat ik even in het midden. Wel de vreemdste synth waar ik ooit mee heb mogen spelen :D Zal dat nummer eens uppen. Was bedoelt voor een label, maar dat is op de lange baan geschoven helaas.

Toetsenboarden en dan vooral de contacten zijn bij vintage Korg synths geregeld brak, ook bij een M/P dus daar zou ik opletten als je zoiets koopt, ik ben zelf ook geen liefhebber van (contact) smeerseltjes op de contacts.

Het is niet erg dat jij met regelmaat (als iemand een bepaald apparaat zoekt) komt betweteren dat ie iets anders moet kopen. maar een beetje vervelend is het wel. ;)
Bovendien is een pro one nou niet echt veel goedkoper dan een mono poly, ik vind ze allebei nogal beperkt.
Ik zou voor een oscar gaan. :W

Waar staat dat ik zeg dat hij een Pro-One moet kopen :?, goed lezen Leo :eureka:
Wou alleen even melden dat een Pro-One ook een goed alternatief is en nog altijd iets goedkoper dan 1400 euro!
En ik heb al helemaal niet veel verstand van synths in technische zin, jij wel hé: engel:
Daarom verdien jij een OSCar en dan bedoel ik niet die van Oxford ;)

Oscar is ook vet, as wel een beetje onbetrouwbaar (in de zin van dat het geluid de volgende dag behoorlijk anders klonk) Misschien dat het aan die synth lag, maar heb ook wel eens gehoord dat het een trekje van die dingen is. Wel een andere prijsklasse ook. Weet niet wat zoiets moet kosten

Ik heb een OSCar en vind hem zeer vet, de onbetrouwbaarheid herken ik niet.
Zal zeker aan die van jou gelegen hebben, de prijzen variëren tussen de 1400 en 2500 USD.
Een geheel eigen klank, moeilijk zo niet onmogelijk met andere synths te maken.

Oke, dan moet het aan dat exemplaar hebben gelegen. Heeft idd een geheel eigen klank. Had em zelf niet hoor, was van mijn maat waarmee ik muziek maatke toen.

Status
Please reply by conversation.
Back