Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door joriz
skeletvm,
Heb je wel eens een uur met de OB12 gespeeld Skeletvm? Of heb je je mening van iemand overgenomen?
Origineel geplaatst door joriz
skeletvm,
Heb je wel eens een uur met de OB12 gespeeld Skeletvm? Of heb je je mening van iemand overgenomen?

)Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Twijfel er maar niet aan, de sound van de OB12 heeft niets te maken met de beruchte Amerikaanse analoge bakken.
Het is toch erg duidelijk dacht ik, dat Viscount - en daar kan jij uiteraard niets aan doen - heeft getracht om op een goedkope manier een toestel te maken dat dan misschien wel de naam draagt van, maar klankgewijs verre van iets te maken heeft met Oberheim. Ze hebben niet eens een poging ondernomen om iets te maken dat Oberheim klonk. En dat is vele die-hard Oberheimfans van het eerste uur - waaronder ik - een beetje in het verkeerde keelgat geschoten. Niet tegen staande dat vind ik persoonlijk 450 - 500 euro een mooie prijs en moest ik niet helemaal zijn uitgerust zou ik de aankoop van dit toestel voor dat geld zelfs overwegen, want hij ziet er wel errug cool uit ! Dat in ieder geval.
[/B]

Origineel geplaatst door ><i
Een discussie over het wel en niet goed zijn van de OB-12 mag je best even een thread voor openen, dit is gweoon een verkoopthread... Leuke bak! dus bieden als je interesse hebtttt verder nie seure!![]()
![]()
![]()