te koop gevraagd; defecte en/of beschadigde midi-apparatuur/controllers

Status
Please reply by conversation.

puikegast

apparaatoloog
Voor mijn zelfbouw-controllers ben ik op zoek naar defecte, prehistorische en/of beschadigde midi-controllers. Staat maakt niet uit, zolang er maar iets op of in zit wat enigzins bruikbaar is (denk aan pots, knopjes en faders). Het liefst voor niks, maar een kleine vergoeding is zeker mogelijk. Dus duik in je kast en ruim je defecte spullen op door mij even een berichtje te sturen.

Er staat hier in huis nog een oude midi controller, ik vraag even wat de bedoeling is.....dan stuur ik hem naar je toe:)

heb nog een m-audio keyboardje liggen waarvan 1 toets het niet doet, gratis op te halen

Ik heb nog twee Shuttle / Jog wheels
In het midden een draaischijt en een buitenring die naar links en rechts kan worden geduwd.
Het gaat om de encoder en de bijbehordende plastic doppen die erop passen.

draaischijt ;)

hoi, zag je berichtje op synthforum naar aanleiding van mijn oproep. Heb je iets bruikbaars staan?

groetjes, Patrick

Puik, gast!

:D

Nee, serieus: leuk gedaan. En inderdaad maf hoe sommige (oudere) hardware soms half blijft werken na zwaar trauma.

had ook ooit een midi controller ( Roland pc200) die letterlijk in 2 stukken werd gebroken tijdens een zeeer wilde repetitie, heeft nog jaren dienst gedaan als half keyboard, paste lekker in een rugzakje :)

Status
Please reply by conversation.
Back