Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij is overigens te modden voor meer tik hoor. Ik heb een 808 kick module op basis van een cloon van Eric Archer (Bananeurysm PCB) met een attack control. Deze geeft me toch een tik mee! In eerste instantie dacht ik dat ie stuk was zo hard...
Die tik gaat mij hard zat. Met de Tune mod ben ik wel erg blij!
Hoe mensen leven zonder een tunebare 808 BD?... Ik snap het niet.
elke 808 heeft tune op de kick. of bedoel je decay.
Is dat niet ook vaak een R8? Of een MPC? Keith Tucker vertelde me ooit dat ie veel meer met een R8 deed dan met een 808/909. Die snappie snares kopen daar ook uit.
Ik bedoel een pitch mod. Waarmee je de decay van de BD kan pitchen... Is bij nader inzien een erg verwarrende post van mij...
Hoe werkt die !!!

Helaas klinkt de R8 om te beginnen al 'dikker' dan het origineel. Dus bovenstaande klopt idd.Is dat niet ook vaak een R8? Keith Tucker vertelde me ooit dat ie veel meer met een R8 deed dan met een 808/909. Die snappie snares kopen daar ook uit.
Helaas klinkt de R8 om te beginnen al 'dikker' dan het origineel. Dus bovenstaande klopt idd.
Luister naar eender welke stevige dance mix, en ik beloof je dat er nagenoeg geen enkele 'droge' bassdrum in zit. Ook niet van de 808. Sterker nog : de bd 808 uit de R8M door onderstaand apparaat jagen, dan is daarmee vergeleken de droge sound van een originele 808 niet meer dan een platte vijg.

Compressor Sustainer Boss CS serie (dus met sustain effect, niet alleen compressor) Behringer heeft er ook een 20 euro kloon van ofzo
Niet slim om een 9v blokbatterij kastje over je dual 15v 808 te zetten ( 30 volt range ).