Hier zal ik mijn bouwverslag doen van mijn diy modular, die in eerste instantie grotendeels uit yusynth modules zal bestaan.
De modules worden 5HE hoog en ik maak gebruik van 6.3mm jack connectors van rean (neutrik).
De huisstijl wordt medium bronze, 3mm geanodiseerd aluminium, met alle teksten en dergelijken ingegraveerd.
Aluminium knoppen met geribbelde zijkant en een verchroomde top.
Waarom high budget vraag je je af? Nou, ik vind het zo vreemd dat de tendens in de DIY community,
is dat mensen super mooi high end spul maken en dan proberen te besparen op de looks en de afwerking...
dat gaat er bij mij niet in.
Ik bespaar nergens bewust op in ieder geval, als het goed is bouw je zoiets maar een keer (ondanks dat je nooit klaar bent waarschijnlijk)
Alle PCB's zijn ook zelf geëtst.
Ik ben inmiddels klaar de de steiner VCF en minimoog VCF
Nu ga ik beginnen met de 3 OSC's
De modules worden 5HE hoog en ik maak gebruik van 6.3mm jack connectors van rean (neutrik).
De huisstijl wordt medium bronze, 3mm geanodiseerd aluminium, met alle teksten en dergelijken ingegraveerd.
Aluminium knoppen met geribbelde zijkant en een verchroomde top.
Waarom high budget vraag je je af? Nou, ik vind het zo vreemd dat de tendens in de DIY community,
is dat mensen super mooi high end spul maken en dan proberen te besparen op de looks en de afwerking...
dat gaat er bij mij niet in.
Ik bespaar nergens bewust op in ieder geval, als het goed is bouw je zoiets maar een keer (ondanks dat je nooit klaar bent waarschijnlijk)
Alle PCB's zijn ook zelf geëtst.
Ik ben inmiddels klaar de de steiner VCF en minimoog VCF
Nu ga ik beginnen met de 3 OSC's
Laatst gewijzigd: