download Nederlandse handleiding Cubase5

suniel

Nieuwkomer
Goed initiatief :okdan: maar de tekst is eerlijk gezegd niet al te best...
SFRJ.JPG

Ben nu wel benieuwd hoe stabiel Cubase op Regenjas draait ;)

Wat dit is weet ik niet, maar geen normaal pdf bestand

Waarom via die duistere opslag media. Waarom niet gewoon via google drive ofzo

Ik stel dus voor dat je het bestand daar even neerzet en ook als normaal pdf bestand dat iedereen zonder al teveel moeite gewoon kan openen.

Paul

wtf? schreef:
Minimumeisen

Naar Cubase gebruiken, moet uw computer aan de volgende minimale vereisten
wadde... voldoen?

wat een rare en incomplete zin... de vertaalmachine zal wel een beetje suniel zijn geweest...

regenjas is trouwens wel een tof systeem, keigaaf maar ook erg vet... dus...

Hoi mensen, fijn dat jullie reageren.

Positief gedachte of negatief, het maakt niet uit.
Jullie hebben tenminste moeite genomen om mee te denken.

Gezien jullie opmerkingen: denk ik dat jullie moeite hebben met begrijpend lezen of jullie houden van om voorgekoude voedsel snel tot jullie te nemen.

Maar het maakt niet uit. Iedereen heeft wel zo zijn/haar kwaliteiten.

Gezien het feit dat er genoeg blije mensen zijn die mij hiervoor bedankt hebben, maak ik mij niet erg druk aan een handje vol ontevreden reactie.

ontevredenheid bestaat er altijd. Jammer genoeg kan ik niet iedereen tevreden stellen alhoewel ik het heel erg graag zou willen.

6 track,

dat jij ontevreden bent kan en mag. Maar gelijk spotten met een naam zegt ook al gelijk iets over jouw kwaliteiten. Maar het geeft niet vriend, ik heb zelf ervaring met verschillende types.
Als jij maar van je zelf houd.

Hoi mensen, fijn dat jullie reageren.

Positief gedachte of negatief, het maakt niet uit.
Jullie hebben tenminste moeite genomen om mee te denken.

Gezien jullie opmerkingen: denk ik dat jullie moeite hebben met begrijpend lezen of jullie houden van om voorgekoude voedsel snel tot jullie te nemen.

Maar het maakt niet uit. Iedereen heeft wel zo zijn/haar kwaliteiten.

Gezien het feit dat er genoeg blije mensen zijn die mij hiervoor bedankt hebben, maak ik mij niet erg druk aan een handje vol ontevreden reactie.

ontevredenheid bestaat er altijd. Jammer genoeg kan ik niet iedereen tevreden stellen alhoewel ik het heel erg graag zou willen.

6 track,

dat jij ontevreden bent kan en mag. Maar gelijk spotten met een naam zegt ook al gelijk iets over jouw kwaliteiten. Maar het geeft niet vriend, ik heb zelf ervaring met verschillende types.
Als jij maar van je zelf houd.
Goed Nederlands is blijkbaar niet een van jouw kwaliteiten. En dit is geen persoonlijke aanval - ik vind het gewoon ironisch dat je dan een Nederlandse vertaling komt delen. Heb je die zelf vertaald?

Wat is dat toch met die nieuwkomers van tegenwoordig die bij het minste of geringste meteen hoog van de toren blazen? Allemaal erg korte lontjes.

:okdan::koffie::peukie: (Hoef ik ook niet meer naar de kapper voor de tijdschriften)

EDIT: Op zich natuurlijk met de beste bedoelingen gedaan, de uitvoering is alleen wat onhandig. Meld je aan als lid, stel jezelf voor in het daarvoor bestemde draadje, kijk even om je heen en proef wat van de sfeer en vraag dan eens in hoeverre er behoefte is aan een (taalkundig kwalitatief onhandig) vertaalde handleiding. De meeste leden weten inmiddels beter dan Steinberg zelf hoe ze het beste met hun DAW kunnen werken.

6 track,

makker, amice, kameraad... ik kan het vertalen van 1 handleiding best appricieeren maar alleen als het goed is gedaan en niet dat er woorden ontbreken of iets met een regenjas waar mac os word bedoeld o.i.d... als je de fouten er ff uithaalt en alle zinnen checked op ontbrekende woorden en grammatica, dat allemaal aanpast en dan nog eens upload en de link post dan ben je (pas) de beste :okdan:

Ik zit al de hele dag te denken hoe je in hemelsnaam van MAC OS op Regenjas uit kan komen. Het wil me maar niet lukken. Heb ook de ballen verstand van MAC OS natuurlijk.

Er werd al over gezongen voor iemand van OS X gehoord had.

Penny Lane there is a barber showing photographs
Of every head he's had the pleasure to have known
And all the people that come and go
Stop and say hello

On the corner is a banker with a motorcar
The little children laugh at him behind his back
And the banker never wears a MAC
In the pouring rain...
Very strange..................

;)

hey mensen, bedankt voor jullie inbrengst.

ik snap jullie standpunt wel, maar heb niet echt bij stil gestaan dat het negatief opgevat zou worden.

Maar aan de hand van jullie reactie, ga ik wel proberen om alles na te lopen en vroeg of laat een goed versie hiervan neer zetten.

voor velen is het natuurlijk wel een hulp middel, maar ook in mijn verhaal heb ik aangeven dat het vertaald is door een translator programma en dat mensen bij kromme Nederlandse zinnen een beetje zelf moeten na denken.

ik ga er van uit dat jullie deze afslag in het PDF bestand gemist hebben??

In mijn vrije tijd ga ik er wel eraan proberen te werken.

Voor mij geld het altijd: wat goed is voor jouw of voor mij, hoeft niet goed te zijn voor een ander.

Zelf probeer ik altijd met weinig het meeste winst eruit te halen.

maar nogmaals bedankt voor jullie reacties..

Back