arnomusicman
Radiation!
Misschien zou het nuttiger zijn om een vertaalde manual uit te brengen voor de actuele versie, dan van eentje van 4 jaar geleden? Of is de (legale) doelgroep voor Cubase 7 te klein?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Misschien zou het nuttiger zijn om een vertaalde manual uit te brengen voor de actuele versie, dan van eentje van 4 jaar geleden? Of is de (legale) doelgroep voor Cubase 7 te klein?
Hoi,
wat ik mij nu af vraag is het violgende:
*probeer jij nu grappig te zijn?
*ben je de leukste thuis?
*ben je erg kortzichtig?
*of zijn de cubase5 gebruikers minder waard dan de cubase7 gebruikers?
Gezien ik momenteel genoeg heb aan een Cubase5, is het voor mij geen noodzaak om over te gaan op cubase7
maar als ik deze van jouw krijg dan is het erg welkom aangezien de Cubase7 momenteel niet echt in mijn prioriteit lijst past.

Ja, ik vraag me eigenlijk ook af wie hier probeert grappig te zijn
![]()

Ik vond dat arnomusicman een legitieme vraag stelde. Wat was je probleem nu eigenlijk daarmee?
En ik geef hem gelijk, want met Cubase 5 werken als je de v7 manual gelezen hebt zal gemakkelijker zijn dan omgekeerd.
leer gewoon engels.![]()
.klopt, moet je voor de grap eens achter een nederlandse photoshop gaan zitten, je zoekt je rot naar de functies. staan allemaal in een andere volgorde, heten anders... waardeloos
Kan me uberhaupt niet indenken dat mensen DAW's in een andere taal dan NL willen hebben.
ALLES is engels, het jargon, de terminologie, de documentatie, de tutorials....