download Nederlandse handleiding Cubase5

Vind vertaalde handleidingen maar niks, zeker omdat ze 9 v/d 10x ook technische termen vertalen.

Kocht ooit mijn O2Rv2 met NL handleiding, die was zo dramatisch slecht vertaald dat ik Yamaha gebeld heb om te vragen of ze me de UK versie af wilden sturen.

Lezen en leren in een andere taal houdt je scherp :)

Ik zou het ook niet met PDFs doen maar met een Google Drive document. Altijd de laatste versie en nooit rommel - de meeste filesharing sites proberen je allerhande rommel door de nek te proppen.

Misschien zou het nuttiger zijn om een vertaalde manual uit te brengen voor de actuele versie, dan van eentje van 4 jaar geleden? Of is de (legale) doelgroep voor Cubase 7 te klein?

Hoi,
wat ik mij nu af vraag is het violgende:

*probeer jij nu grappig te zijn?
*ben je de leukste thuis?
*ben je erg kortzichtig?
*of zijn de cubase5 gebruikers minder waard dan de cubase7 gebruikers?

Gezien ik momenteel genoeg heb aan een Cubase5, is het voor mij geen noodzaak om over te gaan op cubase7
maar als ik deze van jouw krijg dan is het erg welkom aangezien de Cubase7 momenteel niet echt in mijn prioriteit lijst past.

Hoi,
wat ik mij nu af vraag is het violgende:

*probeer jij nu grappig te zijn?
*ben je de leukste thuis?
*ben je erg kortzichtig?
*of zijn de cubase5 gebruikers minder waard dan de cubase7 gebruikers?

Gezien ik momenteel genoeg heb aan een Cubase5, is het voor mij geen noodzaak om over te gaan op cubase7
maar als ik deze van jouw krijg dan is het erg welkom aangezien de Cubase7 momenteel niet echt in mijn prioriteit lijst past.

Ja, ik vraag me eigenlijk ook af wie hier probeert grappig te zijn :D
:doei:

Ja, ik vraag me eigenlijk ook af wie hier probeert grappig te zijn :D
:doei:

ok. je standpunt is nu wel duidelijk.

Aangezien jij de volgende opties behalve mijn vraag tot: of jij nu probeert grappig te zijn omzeilt, heb ik toch nog de antwoordden op mijn gestelde vragen.

Bedankt voor je reactie:doei:

Ik vond dat arnomusicman een legitieme vraag stelde. Wat was je probleem nu eigenlijk daarmee?
En ik geef hem gelijk, want met Cubase 5 werken als je de v7 manual gelezen hebt zal gemakkelijker zijn dan omgekeerd.

Ik ga deze draad eens volgen om te zien wanneer J̶o̶h̶n̶ ̶E̶w̶b̶a̶n̶k̶ Suniel zijn vertaling gaat terugtrekken.

Sorry Suniel, maar in jouw eerste bericht staat niets over een machine vertaling dus als mensen dan opmerkingen hebben over de vertaling dan kan je in plaats van in de verdediging te schieten ook zeggen dat je daar aan gaat werken.

Ik vond dat arnomusicman een legitieme vraag stelde. Wat was je probleem nu eigenlijk daarmee?
En ik geef hem gelijk, want met Cubase 5 werken als je de v7 manual gelezen hebt zal gemakkelijker zijn dan omgekeerd.

Deze jongen (de topicstarter bedoel ik natuurlijk) heeft nog nooit gehoord van zichzelf terughoudend opstellen in een nieuw gezelschap. Hij schoffeert gewaardeerde forumleden alsof het niets is.

Paul

klopt, moet je voor de grap eens achter een nederlandse photoshop gaan zitten, je zoekt je rot naar de functies. staan allemaal in een andere volgorde, heten anders... waardeloos

Kan me uberhaupt niet indenken dat mensen DAW's in een andere taal dan NL willen hebben.

ALLES is engels, het jargon, de terminologie, de documentatie, de tutorials....

Je was me net voor SynnyS, kan me nog goed herinneren dat m'n lieve moedertje heel goed bedoeld een NL handleiding voor me had gekocht van, jawel, Photoshop 5. Die kon gelijk de prullenmand in :).

klopt, moet je voor de grap eens achter een nederlandse photoshop gaan zitten, je zoekt je rot naar de functies. staan allemaal in een andere volgorde, heten anders... waardeloos

Kan me uberhaupt niet indenken dat mensen DAW's in een andere taal dan NL willen hebben.

ALLES is engels, het jargon, de terminologie, de documentatie, de tutorials....

Dat is ook de reden dat ik gelukkig een hele simpele manier vond om mijn NL-versie photoshop om te kunnen zetten naar Engelstalig. Waardeloos zo'n NL versie. Zit je tutorials te kijken en moet je je idd rot zoeken naar de NL termen...

(ik werk met een EDU versie van PS en dus kan ik niet kiezen, want onze school heeft blijkbaar alleen maar licenties voor een NL versie)

Paul

Back