• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

BassStation Rack+Pro-52/53 voor Pulse+/Pro-2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik wil mijn perfect werkende Novation BassStation Rack (geen van de bekende problemen, functioneert perfect) en Native Instruments Pro-52, inclusief de update naar de Pro-53 (compleet met Pro-52 doos, cd, boekje en beide serienummers) graag ruilen voor:

een Waldorf Pulse+

of

een Kenton Pro-2000 midi/cv convertor of vergelijkbaar (minstens 2x individueel cv/gate en 2x aux)

Ik hoor het wel als je interesse hebt. :koffie:

Lalala, ze mogen ook los weg hoor, dan zoek ik zelf wel weer verder. Ik biedt hiernaast ook MidiQuest 9.0 XL aan (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=16707), alles in 1 keer betekend een leuk prijsje.

Dingen als een Waldorf Pulse+, Kawai K5000s, Yamaha RM50 en RY30, TR-808 (met MIDI) en leuke analoge synths staan nog steeds op mijn lijstje, dus doe maar een voorstel (icm die andere 2). Op bepaalde dingen wil ik natuurlijk best wat bijleggen (op het totaal), maar maak het niet te gek, ik werk ook maar halve dagen :bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back