Stemronde II

foxenberg

This really pisses me off
Op veler verzoek is het nu dan ook maar eens tijd om punten toe te kennen aan de tracks. De enquete is inderdaad een beetje vertekenend, omdat je maar op 1 track kunt stemmen, en mensen willen toch graag aan meerdere tracks punten toe kennen. Dus: hier is nogmaals de tracklist, puntentoekenning is vrij eenvoudig. Je kunt maximaal 8 punten aan een track toekennen, en dan 7...enz. Laten we zeggen dat er tot volgende week zaterdag kan worden gestemd. Dan tellen we de punten op...

1. Inside
2. Grassfield trip
3. Got my love
4. Happy gabba
5. Emotione pt. III
6. Summersunset
7. Can't stop this feeling
8. Disco outside

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt 8o)

1-6
2-4
3-3
4-1
5-2
6-5
7-7
8-8

nummer 5 7 en 8 kan ik niet downloaden op dit moment maar ik heb ff in mijn geheugen gegraven en ze toch punten gegeven

Ik luister amper meer 'dance' maar ben best wel onder de indruk en zou het de meeste absoluut niet nadoen. En dan nu mijn ongecensureerde mening in telegramstijl:

1. lekker dromerige en zomerse sfeer, maar het geheel komt misschien beter tot zijn recht op een paar noten hoger. cijfer: 5
2. zitten coole elementen in, maar vind het niet zomers en dat telt toch wel zwaar. cijfer: 2
3. zeker goed gemaakt voor deze stijl, klasse. cijfer: 7
4. oh jee.. de party animals?? cijfer: 1
5. klinkt niet echt overtuigend, wel leuke bassline. cijfer: 3
6. de kaastrance elementen zitten er netjes in, maar melodie niet origineel en te schel afgemixt. cijfer: 4
7. goed man, relaxed, zomers! aandacht verslapte wel een beetje. cijfer: 6
8. haha, top! echt supervrolijk, die fluit deed 't 'm! kreeg er een :) van. cijfer: 8

1. Inside 5
2. Grassfield trip 2
3. Got my love 7
4. Happy gabba 1
5. Emotione pt. III 3
6. Summersunset 8
7. Can't stop this feeling 4
8. Disco outside 6

1. Inside - 7
2. Grassfield trip - 1
3. Got my Love - 3
4. Happy gabbah - 2
5. Emotione part III - 4
6. Summersunset - 5
7. Can't stop this feeling - 6
8. Disco outside - 8

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het allemaal leuke goede tracks vind, maar ik moest toch een keuze maken. Gelet hoe de klanken me aan de zomer doen denken heb ik de volgende stemming gegeven.

8 punten voor got my Love (klasse produktie, zeer mooie break waar de beat even stil valt)
7 voor Disco outside (zeer knap gedaan, vooral die bas, opkomend filter en die snelle attack strings zijn super)
6. punten voor Inside (deze track heeft SFEER met een grote hoofdletter S). Heerlijk om bij weg te dromen. Eenbeetje AIR gevoel krijg ik erbij (die clip met die skaters, waar dat meisje doorheen praat)
5. voor summersunset (mooie lopende snelle produktie, enige kritiek dat hi-hatje wat pijn aan mijn oren deed)
4 voor Can't stop this feeling (lijkt in mijn ogen iets teveel op een bestaande band met name door gebruikte sounds, wel mooi geproduceerd)
3 voor Emotione (zomers intro die strand geluiden, vangelis strings mooi)
2 voor happy Gabbah (leuke vrolijke melodie)
1 voor Grassfieldtrip (leuk gedaan die triggering, waardoor er een sinustoon ontstaat)

Groet Erik

Duurt 4 jaar voordat je weer mag stemmen. Ik zou nog even van de gelegenheid gebruik maken!:biertje:

Fox, zet anders nog even een linkje naar de tracks erbij...

Want misschien tunen mensen wel voor het eerst in maanden weer eens in op het forum, maar zien dan alleen deze post ;)

Thank you, you are doing great.. thank you for the marvelous show this evening.
Here are the results of Hardinxveld-Giessendam...

track 3 - 1 points (dépistez trois, un points)
track 4 - 2 points (dépistez quatre, deux points)
track 5 - 3 points (dépistez cinq, trois points)
track 6 - 4 points (dépistez six, quatre points)
track 2 - 5 points (dépistez deux, cinq points)
track 7 - 6 points (dépistez sept, six points)
track 8 - 7 points (dépistez huit, sept points)
track 1 - 8 points (dépistez un, huit points)

Good luck with your show!

(Ok, dit was een mislukte Eurosong-Festival persiflage :D... ik spreek geen woord Frans btw, lang leven Babelfish :L )

Zitten echt hele gave tracks tussen joh... ik heb heel erg zitten twijfelen of of track 1 of track 8 op de 1e plaats hoorde, kon maar moeilijk kiezen.... Ga zo door! :okdan:

Back