• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse alleen ruilen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Ik heb net even te veel toets instrumenten staan en wil wat ruimte creëren door ze te vervangen voor module versies.

Roland Alpha Juno-2 heeft een nieuw LCD scherm (blauw met witte letters) en een verse batterij.
Ruilen voor een MKS50

Roland W30. standaard uitvoering
Ruilen voor een Roland S550. Als er scsi bij zit kan ik evt ook in de W30 een scsi kit inbouwen.

Roland D50, in prima staat, laatse OS en nieuwe batterij
Ruilen voor een D550

Korg DW6000, in gebruikte staat maar werkt prima, heeft een recap gehad dus een verse voeding.
Ruilen voor EX8000

Akai AX73, nog in goede staat ziet er netjes uit
Ruilen voor VX90

Gezien de waarde van sommige apparaten die niet over een komen met de modules ben ik bereid om wat knaken bij te leggen. Ik verwacht wel dat de modules in fatsoenlijke staat verkeren. Evt defecten of gebreken hoeft geen probleem te zijn maar graag melden.

Bij interesse zal ik foto's maken.

Geen verkoop van de apparaten. Heb je toevallig 1 van deze modules liggen en je overweegt deze te verkopen dan kan je me altijd een PB sturen.

Volgende spullen mogen de verkoop in

Dw6000 225€
W30 100€
Ax73 225€

beweging,

Dw6000 225€
W30 100€
Ax73 225€

Ik heb ook nog een Omnichord OM-84 liggen, ik zal er een adapter bij zoeken en testen, staat me bij dat sommige knopjes wat moeilijker reageren. Prijs zal ik nader bepalen, geduld

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back