Sunday Afternoon [Feedback gevraagd]

Strings hebben iets meer laag meegekregen.
Bas is het sublaag deels weggehaald en de portamento is eraf voor meer definitie.
Gitaar tikkie minder resonantie en een heeeeel klein beetje distortion erbij.
Sax is de reverb iets opgeschroefd en heeft een delay gekregen.
Conga's wat meer mid-hoog, blijven inderdaad beter hoorbaar nu.

Ik ben erg benieuwd of het de kant opgaat die je voor ogen had Exo. Bestand is inmiddels vervangen.

Bij deze deel ik mede dat uw track op dit moment door mijn luidsprekers klinkt! :-)

Net even geluisterd.
Mijn mening:
De conga's en aanverwante percussie zit goed.
Er is duidelijk geknipt in het laag en de bass is nu beter te onderscheiden doch ik heb ietwat moeite met het type van klank.
Er zit weinig attack in en klinkt nogal vrij sinus-achtig.
De saxofoon is wat beter bewerkt maar valt nog steeds wat hard met de deur in huis.
Om een zachtere blow te maken kan je op elke inzet een minieme fade-in zetten, dat tempert de attack een beetje.
Net voor de zang begint mag de sax nog een ietsje meer (+2dB) op de voorgrond.
Op dit moment is dit het een lead instrument en nu kan je moeilijk onderscheid maken of het al dan niet een begeleidingsinstrument is.

Weer een knap trekkie doc!

Cheers,
Exo.:mega:

Vette track! Zeker met zo'n lekker zonnetje erbij.

Miijn welgemeende dank heer Chris! :halleluja

Ehm.. naked chef.. als de kok.. die zijn geheime ingrediënten verklapt ;) :mega:

btw.. had em vanmorgen voor ik naar het werk ging nog ff opstaan.. Hij blijft lekker :okdan:

Ah, kijk... Als ik al tv kijk, is films of series, dus die naked chef van jou, ken ik niet :D. Had al wel even gegoogled, maar wat je dan voor narigheid tegenkomt... Die ingrediënten die ik gebruik zijn gewoon openbaar en ik vind het alleen maar leuk om dat te delen. We hebben immers allemaal dezelfde hobby :engel:.

Back