Gezocht kenner van Sequential Circuits pro one

ronmacnl

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar iemand in Amsterdam die kan beoordelen of mijn Pro One het nog goed doet. Ik wil hem verkopen maar wil dat wel netjes doen. Het serienummer is 7323.
Destijds gekocht bij Sensomania. Mogelijk hebben de potmeters een beurt nodig. Hij is niet veel gebruikt. Eventueel heb ik dus een reparateur nodig. Het ding ziet er in ieder geval nog perfect uit.

Attachments

• foto.JPG
    foto.JPG
    131,2 KB · Bekeken: 177
Ik zou eerst zelf kijken of alle knoppen/schuiven het nog doen vooraleer een hersteller te zoeken.

Mocht je ergens problemen ontdekken dan kan je nog altijd op zoek naar een hersteller en kan je gelijk het probleem voorleggen.

Ik kan het niet onmiddellijk terugvinden maar er zijn wel enkele draadjes op het forum waarin je verschillende herstellers kan contacteren.

Aan het serienummer te zien is het een J-wire met voeding op het chassis, betrouwbaarste type.
Potmeters kunnen geen ernstig probleem opleveren, eerder de oscillator/filter/env. chips.
Gewoon even alles proberen, als iets niet werkt merk je 't snel genoeg, nieuwe condensators plaatsen is altijd een goede set met zo'n oud apparaat, dit kan Jeroen (j.baars) goed doen voor je.
Goede synth, heb er 3 gehad, allemaal de J-wire.
Suc6 :okdan:

Back