Bananen

pjoris

Ouwe rot
Een weekje geleden een tweedehands serge-setje (Creature en Waveprocessor) gaan halen in Dusseldorf en de power supply kwam deze week binnen:

Voorlopig geprobeerd het wave processor paneel niet te gebruiken - is zo al ingewikkeld genoeg ...

mooie geluiden! :okdan:
de delay die ik in het 1e filmpje hoor is dat een wilson delay?

Nee, (nog) geen Wilson delay. Als ik die wil gaan er wel een paar euro-moduultjes het huis uit moeten ... Is mijn Korg PME40x (met 3 analoge delay modules) op een kanaal [overigens ook in het tweede filmpje] en een DD-20 gigadelay op het andere.

Ik dacht dat de wilson in het panel zat vandaar :)
Goed bezig Joris dat wordt een mooie bananen muur! ;)

Een demo van de "oscillator" module van de Serge Creature:

Gvd erg gaaf die Serge Creature zou een mooie combi zijn met een Fenix

Joris aankomende week voldoe ik de factuur en dan zijn je BOG & MARSH klaar om afgehaald te worden :okdan:
Nog meer bananaaaaaaaaaaa's :D

Yes ... ik ben al eens aan't horen bij mijn schoonbroer - die schrijnwerker is (zwager/timmerman voor NLers ?, wellicht) - om zo'n houten zijkantjes voor mij te zagen:
3591_453_p1020270_1_3.jpg

Eigenlijk vind ik een "kleine" hoeveelheid Serge inspirerender dan een muur Eurorack. Nu niet dat je er snel een afgewerkte track mee gaat produceren, maar wel veel fun ...

Enkel, nu heb ik ook Buchla-behoefte...

Laatst gewijzigd:
Ik zou eerst maar goede expertise doen ik heb van horen zeggen dat de nieuwe generatie Buchla de bouwkwaliteit niet zo denderend is voordat je er veel flappen voor neer telt.

Neenee geen 200e, we zullen ons maar aan de Serge houden ...

Joris aankomende week voldoe ik de factuur en dan zijn je BOG & MARSH klaar om afgehaald te worden :okdan:
Nog meer bananaaaaaaaaaaa's :D

En ze staan hier (met de swamp die ik een maandje geleden oppikte). Eerste testrit:

serge en DiY Bhuchla dan..eerder :D

Inderdaad - hoewel ik toch ook met een vaag oog naar de tweedehands 200e markt ben aan't kijken. Als er daar ooit koopjes te doen zijn ... Nu ja koopjes daar is relatief !

Eigenlijk lijken 200e en (diy) 100/200 wat tegenpolen, die 258 & 291 die ik heb klinken heel erg vintage en rauw (meer dan serge / eender wat ik in eurorack had) terwijl 200e me eerder heel modern/digitaal lijkt.

oh je hebt een wilson delay,vet,zou dat ding es willen horen in real

Back