TR-808

Status
Please reply by conversation.

jefffressco

Ingeburgerd
Hallo :P

Daar issie weer! Ik zoek een nette tr-808! Wie o wie heeft er 1? Ik zag er laatst 1 voor 1800 gaan. Maar weet niet of dat echt zo was, maar wat zijn reeele prijzen? zijn 909's nu duurder dan de 808's?

Mvg,
Jeff

Ja wat ee gek er voor geeft, of misschien eerder waarvoor/of hoeveel een gek er afscheid van neemt. ik zie er 6 op ebay staan voor 3200 euro. das wel veel maar als niemand meer zoiets verkoopt dan ben je het haasje als je echt zoiets iets wilt. Neem een Miami! er zijn er dacht ik iets van 11000 gemaakt.

Prijzen stijgen idd van de Tr808 en Tr909. Ik zie er ook steeds meer voor rond de €2000,-. 909 al rond de €2500,- laatst gezien.

Hardware wordt steeds populairder en als er weinig van een product zijn gemaakt gaat de prijs uiteindelijk omhoog.

Met een beetje geduld kun je er miischien 1 vinden die iets goedkoper is maar zou wel snel zijn met zoeken.

Laatst was ik bij een jongen die had zijn tr-808 recentelijk weg gedaan voor 1500 euro en een Miami gekocht. Wat hij er over zei was dat voor het verschil in prijs toch liever een tr-808 had gehouden. Ik weet niet of dat het zelfde is als spijt hebben dat je iets verkocht hebt. Maar het lijkt er een beetje op.

Status
Please reply by conversation.
Back