Bitstream 3X controller probleem

Slolov

Guru Meditation Error
Ik krijg de midi-out poorten van de Bitstream 3X niet ingesteld. De bijbehorende applicatie Bitstream 3X Configuration Software voor Mac geeft de hele tijd de melding dat er een nieuwe firmware voor deze controller is (v. 1.9) maar die bestaat niet eens. De controller heeft nu firmware 1.8 en dat is de hoogst mogelijke firmware op dit moment. Door deze melding kan ik de controller niet meer configureren.

Het is de bedoeling dat ik een Korg Entrancer via midi vanuit mijn laptop kan benaderen en daarvoor moet ik de midi-out poorten of thru poort kunnen configureren. Zou dit ook mogelijk zijn zonder de bijbehorende software en direct op de Bitstream 3X ingesteld kunnen worden?

ik heb v1.9 (een of andere beta ervan) ergens liggen, fixed een hoop issues met sync die fout loopt als je aan knop draait/fader beweegt, wil wel eens opzoekn voor je, ik kreeg hem van waveidea zelf, maar die antwoorden al een tijdje niet meer op mails
in mijn ervaring gaat het instellen vanop windows (via vmware) beter.

vreemd wel dat je melding krijgt van 1.9

ik heb v1.9 (een of andere beta ervan) ergens liggen, fixed een hoop issues met sync die fout loopt als je aan knop draait/fader beweegt, wil wel eens opzoekn voor je, ik kreeg hem van waveidea zelf, maar die antwoorden al een tijdje niet meer op mails
in mijn ervaring gaat het instellen vanop windows (via vmware) beter.

vreemd wel dat je melding krijgt van 1.9

De melding krijg ik alleen onder OSX, in Windows werkt het nu gelukkig wel.

Het is de laatste best stil bij Waveidea. Ik zou de nieuwe firmware graag willen ontvangen. Laat maar weten als je 'm gevonden hebt dat stuur ik je een PM met mijn emailadres.

Je kan ook via het apparaat zelf alles wijzigen heh. Is wel effe zoeken hoe.

Je kan ook via het apparaat zelf alles wijzigen heh. Is wel effe zoeken hoe.

Ja maar ik wil ook wel graag alle instellingen op kunnen slaan en bij een factory reset niet weer van voor af aan beginnen.

Het is de laatste best stil bij Waveidea. Ik zou de nieuwe firmware graag willen ontvangen. Laat maar weten als je 'm gevonden hebt dat stuur ik je een PM met mijn emailadres.

heb zelfs niet moeten zoeken, had de mail nog staan,
ik upload hem hier voor iedereen :okdan:

changes zijn (zover ik me herinner)
- herziening van de manier waarop sync/en knoppen reageren als hij midi master clock is.
- je kan de pedal input gebruiken om start/stop te doen (feature req van mij 8~)
hier meer info over hoe en waarom

Idd jammer dat het daar volledig stil is, ik vond de support toen ideaal, en op hetzelfde moment was er sprake van de boel opensource te maken. Maar daarachter: 0,0 vooruitgang, en zelfs geen release van deze fw.

Attachments

• bs3x_fw19beta_hw20.zip
    43,7 KB · Bekeken: 133
cool dank je.

Back