Maschine aanbieding NI

=(Jammer dat er geen acoustische drums bij zitten

Dat is 78% korting...... best netjes!
Nu zal deze actie zijn oorsprong wel vinden in teleurstellende verkoopcijfers maar toch, heel nette korting!

Ik vind wel net die laatste expansion interessant dus dat is wel jammer.

Laatst gewijzigd:
Er staat bij de System Requirements dat je MASSIVE nodig hebt, weet iemand waarom dat is?

Waarschijnlijk omdat sommige geluiden Massive gebruiken.

Nu wil het toeval dat elke Maschine gebruiker Massive gratis heeft gekregen bij de Maschine 1.8 update dus geen enkel probleem. :)

Hou er rekening mee dat als je je Maschine verkopen wil je met deze soundbanks in je maag blijft zitten, niet verkoopbaar. Hetzelfde met die Kore soundpacks van ze :) Maar zeker een mooie aanbieding!
Klopt het zijn samples, net als alle ander samples die je online koopt zijn ze niet overdraagbaar.
Met Good old sample cd's had je dat issue niet ;)

Goeie deal voor 99 euro, al moet ik zeggen dat ik hiervoor alleen interesse had in de laatste, die hier niet bij zit.
Voor 99 euro heb je wel een hele zwik aan beats en sounds, drumkits in huis....

Hmmm toch een nachtje over slapen...

Hou er rekening mee dat als je je Maschine verkopen wil je met deze soundbanks in je maag blijft zitten, niet verkoopbaar. Hetzelfde met die Kore soundpacks van ze :) Maar zeker een mooie aanbieding!

Met de kanttekening dat het gewone standaard wav files zijn. Ook zonder Maschine zijn ze gewoon te gebruiken.

Noem me een idioot, maar ik ben inmiddels aan het downloaden. Voor 99 euro zoveel bruikbare geluiden erbij ik kon het niet laten. :D

Edit: Oh ja ! bedankt voor de heads up !

Laatst gewijzigd:
Back