• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Grote schoonmaak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mr ELX

Ingeburgerd
Ik ben de studio aan het uitdunnen, dus de volgende apparaten kunnen weg.
Alles in goede staat, tenzij anders vermeld.

Jen SX-1000. Compleet met alle gekleurde kapjes en twee overlay sheets. 425 Euro
Boss DR-55. Compleet met batterijklepje. 90 Euro
Korg DDD-5. Memory batterij onlangs vervangen. 50 Euro
Behringer BCR-2000. Heel weinig gebruikt. 75 Euro
Emu MIDI 2x2. USB interface. ZGAN. 30 euro
Yamaha rx-15. Defect, dus 15 Euro

Het staat niet in de weg dus ver onder de vraagprijs bieden heeft geen zin.

Alles behalve de Jen kan goed verpakt worden verstuurd. Wel op risico en kosten van de koper.

Voor ruil ben ik evt geinteresseerd in stompboxes (EHX memoryboy, EHX small stone, Boss CS-3, MXR super comp/dynacomp) of een echopet. Geen multieffect bakken.

sx1000.jpg

ddd5.jpg

dr55.jpg

Nog te koop:

Jen SX-1000. Compleet met alle gekleurde kapjes en twee overlay sheets. 425 Euro Wordt niet verstuurd, maar ik kan hem evt langsbrengen als ik naar het zuiden afzak.
Korg DDD-5. Memory batterij onlangs vervangen. 50 Euro
Behringer BCR-2000. Heel weinig gebruikt. 75 Euro
Emu MIDI 2x2. USB interface. ZGAN. 30 euro
Yamaha rx-15. Defect, tegen elk aannemelijk bod

BCR-2000 is verkocht
DDD-5 is gereserveerd

Nog te koop:
Jen SX-1000. Compleet met alle gekleurde kapjes en twee overlay sheets. 425 Euro Wordt niet verstuurd, maar ik kan hem evt langsbrengen als ik naar het zuiden afzak (regio Arnhem/Nijmegen).

Emu MIDI 2x2. USB interface. ZGAN. 25 euro

Yamaha rx-15. Defect overgenomen en staat nu in de weg... dus GRATIS af te halen. Ik kan hem ook versturen (dan enkel 6.75 euro)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back