Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De masters van Amsterdam Mastering vind ik persoonlijk erg goed klinken. Wanneer je de site bekijkt zie je ook dat veel actuele artiesten daar hun masters laten maken. Geen idee alleen wat het kost
http://www.amsterdammastering.com/
Prijzen stonden een tijdje geleden op zn website was volgens mij aan de prijzige kant. Volgens mij was t duurder dan wat er tot nu toe langs is gekomen zegmaar.De masters van Amsterdam Mastering vind ik persoonlijk erg goed klinken. Wanneer je de site bekijkt zie je ook dat veel actuele artiesten daar hun masters laten maken. Geen idee alleen wat het kost
Iemand tips voor de wat hardere genres? En voor de post boven mij. Wat is aan de duurdere kant? Moet je dan al gaan kijken a 100 euro en meer per track of.. Geef eens een referentie..
wat hardere genres.
<H3>At what temperature is the espresso machine set?
</H3>Right now the PID is set to 101 degrees celsius which is something like 97 degrees at the bottom of the boiler. But of course the temperature depends on the quality of beans, how the grain is and how bitter or sweet you want your espresso. We can change the temperature at the push of a button so feel free to ask for a different temperature!
Iemand tips voor de wat hardere genres? En voor de post boven mij. Wat is aan de duurdere kant? Moet je dan al gaan kijken a 100 euro en meer per track of.. Geef eens een referentie..

Een mono check heb je veel meer aan.Laat je stereo-imaging adhv vectorscope ook beter achterwege of mag je dit ook zelf doen?
Dus ik zeg (voor de 4e maal nu): MONOCHECK!

Of is die monocheck enkel om aan te tonen dat het stereo ook niet goed in elkaar zit.. of..