• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

micro modular, alesis fx, emu launchpad, midisport 4x4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mossie23

Stamgast
Clavia Nord Micro Modular
In goede staat. Robust als een tank, zoals we van Clavia gewend zijn. Fantastich en zwaar onderschat apparaat. Mensen die nog nooit met het Clavia Modular platform gewerkt hebben denken vaak dat het slechts een vier stemmige synth is. Ik heb echter hele tracks uit dit monstertje gehaald. Drums (te gekke 909 808 achtige sound) pads, en vooral unieke blieps. Allemaal met interne step sequencers geprogrammeerd. Ik gebruikte een drum computer als master midi clock. Ik drukte op play en het hele nummer begon te spelen op de Micro Modular. Met de toewijsbare draaiknoppen en een midi controller beinvloedde ik dan de verschillende geluiden in real time.
Prijs: 225 euro

EMU Launchpad.
Dit apparaat is in feite een midi controller met zowel faders, switches, een aanslag gevoelig 1 octaafs keyboard, en transport controls etc. (genereert ook midi clock) Super stevig gebouwd, dus goed live te gebruiken, wat ik overigens nooit heb gedaan, dus de machine is in zeer goede staat. De ideale compagnon van de Clavia Micro Modular. Voor uitgebreide info verwijs ik naar de sound on sound website.
Prijs 75 euro of een redelijk bod

Midiman Midisport 4x4 usb midi interface.
Een 4 in 4 uit midi interface in een super robuste metalen behuizing. Niet meer en niet minder. Altijd gebruikt in combinatie met de Clavia Micro Modular, maar uiteraard geschikt voor elke midi toepassing. De meest recente drivers zijn op intenet te vinden.
Prijs 75 Euro of een redelijk bod

Alesis Wedge multi effects processor.
Het is een multi effects processor met een arsenaal aan galmen, delays, chorus, etc. Het bijzondere is dat je deze allemaal kunt editen met de faders en knoppen. Veel handiger dan op zo’n klein schermpje op een rack unit. Ik heb ‘em een paar keer live gebruikt: ideaal! Deze verkeert in prima staat. Met adapter uiteraard. De Alesis Wedge is naar mijn mening de perfecte aanvulling op de Micro Modular.
Prijs: 75 euro of een redelijk bod

Alesis AirFX.
Dit apparaat in een effect processor om je geluid (input) live te vervormen door met je hand boven het “oog” te bewegen. Maar de air FX genereerd ook geluid waardoor je bijvoorbeeld op je virtuele bongos kunt spelen of een synthpad kunt laten klinken. In perfecte staat met adapter.
Prijs: 75 euro of een redelijk bod

Combi-deal: Alles voor 400 euro.

Spullen kunnen worden verstuurd (verzendkosten voor verkoper) of beluisterd en afgehaald worden in Amsterdam.

Prijsverlagingen:

Clavia Nord Micro Modular - 200 euro

EMU Launchpad - Prijs 50 euro of een redelijk bod

Midiman Midisport 4x4 usb midi interface - 60 Euro of een redelijk bod

Alesis Wedge multi effects processor - 50 euro of een redelijk bod

Alesis AirFX - 50 euro of een redelijk bod

Prijsverlagingen:

Clavia Nord Micro Modular - 175 euro

EMU Launchpad - Prijs 40 euro of een redelijk bod

Midiman Midisport 4x4 usb midi interface - 50 Euro of een redelijk bod

Alesis Wedge multi effects processor - 40 euro of een redelijk bod

Alesis AirFX - 40 euro of een redelijk bod

Prijsverlagingen:

Clavia Nord Micro Modular - 150 euro

EMU Launchpad - Prijs 30 euro of een redelijk bod

Midiman Midisport 4x4 usb midi interface - 40 Euro of een redelijk bod

Alesis Wedge multi effects processor - 40 euro of een redelijk bod

Alesis AirFX - 30 euro of een redelijk bod

Attachments

• 07172013_135919.jpg
    07172013_135919.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 185
  • 07172013_135923.jpg
    07172013_135923.jpg
    45,6 KB · Bekeken: 193
  • 07172013_135930.jpg
    07172013_135930.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 188
  • 07172013_135936.jpg
    07172013_135936.jpg
    36,1 KB · Bekeken: 184
  • 07172013_135940.jpg
    07172013_135940.jpg
    30,5 KB · Bekeken: 178
Alles verkocht behalve de MIDIman. Voor 30 euro is die van jou.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back