GuidoR
Turning knobs, heating pads
Te koop aangeboden:
Elektor Formant Modular Synthesizer
Compleet systeem met los keyboard en de interface module ook los.
3x VCO module (Een VCO moet nagekeken worden, output heeft een DC-offset)
1x VCF module (12 dB)
2x DUAL VCA module
1x 24 dB VCF module
4x ADSR module
2x RFM module
3x LFO module
2x Noise module
2x COM module (Een module moet nagekeken worden)
Alle LFO's, ADSR's en VCO's nagelopen, en op VCO 1 na, geen problemen gevonden. Zoals gezegd 1 COM module lijkt niet helemaal lekker te zijn, maar de componenten van deze module zijn nog te krijgen. Zie het als een project, waar volgens mij niet al teveel aan hoeft te gebeuren, maar omdat ik inmiddels een Eurorack systeem heb staat deze modular te verstoffen op zolder. Zonde! Zoals vermeld is deze synth niet in perfecte staat, en daar is (denk ik) de prijs dan ook naar. Ik vraag 1000 Euro voor dit zeer complete systeem. Gezien het gewicht van dit bakbeest enkel af te halen in Nijkerk.
Elektor Formant Modular Synthesizer
Compleet systeem met los keyboard en de interface module ook los.
3x VCO module (Een VCO moet nagekeken worden, output heeft een DC-offset)
1x VCF module (12 dB)
2x DUAL VCA module
1x 24 dB VCF module
4x ADSR module
2x RFM module
3x LFO module
2x Noise module
2x COM module (Een module moet nagekeken worden)
Alle LFO's, ADSR's en VCO's nagelopen, en op VCO 1 na, geen problemen gevonden. Zoals gezegd 1 COM module lijkt niet helemaal lekker te zijn, maar de componenten van deze module zijn nog te krijgen. Zie het als een project, waar volgens mij niet al teveel aan hoeft te gebeuren, maar omdat ik inmiddels een Eurorack systeem heb staat deze modular te verstoffen op zolder. Zonde! Zoals vermeld is deze synth niet in perfecte staat, en daar is (denk ik) de prijs dan ook naar. Ik vraag 1000 Euro voor dit zeer complete systeem. Gezien het gewicht van dit bakbeest enkel af te halen in Nijkerk.