Gitaar en acordeon uit het doosje

Derjano

Ouwe rot
Hoi,

Even totaal iets anders hier neergeplant dan het gebruikelijke.
Er zulen ongetwijfeld mensen zijn die een andere smaak hebben en dit soort muziek niet zullen waarderen, maar ik hou er van om veel soorten muziek te proberen.

http://home.planet.nl/~spee0153/Exzit-Kitsch.mp3

Ben benieuw naar de reactie's

groet Derk

oh god, generaal midi is het land binnengevallen! ;)

maar goed: de drums staan een beetje te hard. als ik zeg 'een beetje' dan bedoel ik 'veel', dit soort muziek heeft geen knallende drumtrack nodig.
de gitaar overtuigt niet en loopt ook ver naast het ritme af en toe. bovendien heb je soms een stuk of 4 instrumenten die allemaal tegelijk in dezelfde frequentieregio spelen zodat de tonen onduidelijk worden en de mix een blubberput. eigenlijk hebben alle instrumenten wel een soort gebrek aan overtuiging, behalve misschien de percussie en de piano.

om een track als deze overtuigend te laten klinken met elektronische instrumenten is heel moeilijk. wel goed dat je het probeert maar ik denk dat je zelf ook wel hoort dat het verre van perfect is in dat opzicht.

General midi

General midi

Ik heb er al een keer een dance track van proberen te maken Maar dat ging nie echt.
Maar general midi gebruik ik never nooit nie.
De geludiskwalitiet en mix is niet super da klopt.
Maar de gitaar valt uit het ritme?
Hmmm het is een gedubbelde gitaar van Links naar R gepanned waar van 1 track opzettelijk een paar milisconden achterloopt, Ehm niet mooi dus. Ik had trouwens eerst een harp gebruikt.
Maar bedankt voor reactie. Denk dat ik als ik tijd heb hier eens verder aan ga knutselen en een hernieuwde versie van ga maken.

Back