• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emagic AMT ruilen voor een Steinberg Midex8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Een eerlijke ruil?

Zit jij met een brakke USB poort te fiepen die maar niet wil en wil je COM poort wel?
Staat je computer uit dan kun je nog steeds patchen (wat handig is als je even snel iets moet klooien).
Zo strak als een G-string bij een rubiaanse schoonheid als je met Logic werkt.

Ik wil een midex8 hebben vanwege Cubase SX.

Evt prijsverschillen komen we vast wel uit.

Hallo Fuse!

Ik heb helaas geen midex voor je in de aanbieding. Ik hoop van harte dat je met iemand een goede ruil kan sluiten, maar mocht dit niet het geval zijn, en je wilt toch een midex hebben, ben je dan eventueel bereid om je AMT tegen euros de deur uit te doen?

Ik ben zelf momenteel op zoek naar een goede 8x8 interface. Ik heb onlangs wat apparatuur overgenomen van diverse SF'ers, en mijn 4x4 midisport zit nu tot de nok vol :) M'n mengpaneel ook maar das een ander verhaal. Het is in ieder geval op z'n zachts gezegt een kabelchaos :)

Ik hoor wel van je of het je iets lijkt. Je zult uiteraard eerst liever de reacties afwachten van mensen die een midex voor je in de aanbieding hebben. Ik wacht rustig af :) . Ik hou mijn ogen ondertussen open voor andere leuke 8x8 interfaces. Mocht ik niets vinden, dan ga ik denk ik voor een nieuwe 8x8 midisport. Op zich bevallen die bakjes me wel.

Groetjes,

Dennis

Ach joh, jij hebt toch niets te verbergen. :duivels:

Maar mocht er iemand een midex8 willen verkopen? Maken we het (graan)cirkeltje rond. :)

Misschien dat je bijv PC's spugzat bent en toch op Atari wilt werken dan kan ik evt m'n TT030 in de strijd gooien. Maar als het niet hoeft dan hou ik hem wel, voor nostalgische redenen of zo.

Wie maakt me los! ;)

Ik denk niet dat veel mensen staan te springen om hun midex weg te doen, heb er ook een en is een super apparaat, werkt feilloos.

Origineel geplaatst door MdJ
Ik denk niet dat veel mensen staan te springen om hun midex weg te doen, heb er ook een en is een super apparaat, werkt feilloos.

Laat dat even ieder voor zichzelf even uitmaken, war voegt dat aan de
advertentie toe?:confused:

Michael.

Origineel geplaatst door mikemix
Laat dat even ieder voor zichzelf even uitmaken, war voegt dat aan de
advertentie toe?:confused:

Michael.

Sorry, spamde per ongeluk.

Een AMT is ook niet mis hoor.
Die kun je tenminste ook nog als patchbay gebruiken.
En hij ziet er mooier uit en is degelijker gebouwd.

Dus niet zeuren maar ruilen. :P

Ik heb nog een 3 (of is het 2) versie liggen die je voor een prikkie mag hebben.

Mja je zoekt denk ik specifiek de 8.

:koffie:

300-350€ zijn voor zowel de midex8 als amt een nette prijs d8 ik zelf. (die nieuw 450-500€ kosten)

En er is al een virtuele wachtrij voor die AMT. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back