Korg X911 - defect

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

luukvdmeer

Nieuwkomer
Hi! Ik heb een probleem met mijn Korg X911. Vrijdag heb ik deze gekocht en het instrument sound gedeelte (links met de witte toetsen) blijkt niet te werken. Ik krijgt enkel een heel heel erg zacht geluid.

Weet iemand een reparateur in de buurt van Leiden/Hoofddorp? Ik wil namelijk zo snel mogelijk met dit ding aan de slag! Thanks!

Laatst gewijzigd:
Ik ben de mijne kwijt, die stond ergens ter reparatie met hetzelfde probleem.
Het is niet mijn bedoeling om je een rot gevoel te geven oid..

Ik ben de mijne kwijt, die stond ergens ter reparatie met hetzelfde probleem.
Het is niet mijn bedoeling om je een rot gevoel te geven oid..

Deze mr is pas ingeschreven zins vandaag.. Apart is het in iedere geval wel.

Ik heb gewoon via een winkel gekocht (via marktplaats). En ben inderdaad vandaag ingeschreven omdat ik hem nu pas in mijn bezit heb en weet waarom dat die kapot is :)

Ik heb zojuist gegoogled en dit kwam ik tegen:
Marktplaats.nl - korg - Vind korg op Marktplaats.nl
www.marktplaats.nl/z/audio-tv-en-foto/...tv.../korg.html?...korg...‎
Nu te koop bij used products purmerend korg x911 guitar synthesizer verkoopprijs: € 299.99 inruil is mogelijk, kom langs in… Gebruikt | Ophalen of Verzenden ...

Dat is inderdaad mijn Korg x911, klopt het dat je hem daar gekocht hebt?

..

..

Hi! Ik heb een probleem met mijn Korg X911. Vrijdag heb ik deze gekocht en het instrument sound gedeelte (links met de witte toetsen) blijkt niet te werken. Ik krijgt enkel een heel heel erg zacht geluid.

Weet iemand een reparateur in de buurt van Leiden/Hoofddorp? Ik wil namelijk zo snel mogelijk met dit ding aan de slag! Thanks!

Voor de wijziging stond er gekocht bij used products purmerend..weer een gevalletje dender?

Ik heb hem inderdaad in Purmerend gekocht bij Used Products. Geen idee wie Dender is, maar ben met "brz" in overleg in een privébericht.

Ben benieuwd hoe de vork in de steel zit in deze situatie.....

Mooi dat je mee werkt om het op te heldere... Heeft die R-ond al zn CS30.

Ik heb contact gehad met Used Products en zei hebben inderdaad van X mijn Korg X911 in pand genomen.
X staat daar sinds de CS30 van Ron op de zwarte lijst, wat Used products er niet van weerhouden heeft om twee maanden later mijn Korg X911 ook in de verkoop te doen.
TS heeft zonder het zelf te weten daar mijn Korg X911 gekocht. Wat natuurlijk erg rot is.
Ik heb TS gevraagd of hij het product retour kan brengen bij Used Products en zijn geld terug kan krijgen.

Morgen aangifte doen bij de politie.

Ik wil op geen enkele manier TS van wat dan ook beschuldigen, fout ligt wat mij betreft bij Used Products en uiteindelijk natuurlijk bij X.

Grtzz

Last edited by a moderator:
wat is dat een onbeschijfelijke eikel zeg, die X....

ik vind dit eigenlijk met geen pen te beschrijven.

nou ja, maar hopen op een goeie afloop voor iedereen, behalve voor X dan, die mag van mij gevierendeeld worden op de grote markt.
( o nee, dat doen ze niet meer, daarvoor in de plaats is hazes toendertijd opgericht)
nou ja, dan maar een verplicht concert hazes dan maar.....:D

:koffie:

ongelofelijk weer, wat een ongelofelijke eikel

Van hem wisten we het. Ik vind het toch ook wel erg schandalig van Used Products Purmerend. Zij weten ondertussen wel een beetje hoe het zit met meneertje X, dus wat mij betreft is dit gewoon heling en zou ik als het mijn 911 was ook op die manier daarvan aangifte doen bij de polisi. Misschien dat zij het dan een keer leren...

Succes Bruce, erg vervelende zaak weer zo...

nou, meer in de wereld van "usedproducts meets the oplichter "
zou hem terugbrengen, met een copietje van deze blz en m'n geld terugvragen , en 1 minuut later de eigenaar naar binnen sturen om z'n 911 op te halen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back