Korg X911 - defect

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou, leuke introductie voor mij in de wereld van de synths.....:)

Welkom 8)

Je bent eerlijk dus je hoort hier gelijk thuis. Alvast bedankt :halleluja

Schrik niet van sommige posts, we zijn hier niet bepaald lief tegen oplichters en dieven.

ex forum lid Dender, of X is zo'n dief en oplichter.

Heel synth spelend Nederland en Belgiƫ mag het weten.

brz Kom maar langs als je hem terug hebt, dan doen we samen Gratis herstellen en wat jammen 8)

Last edited by a moderator:
Ik ben bij dit soort posts wel altijd benieuwd op wat voor manier de dief uiteindelijk aan te pakken is. Het is leuk als je uiteindelijk je spullen terug krijgt, maar als ik dit zo lees heeft X na het incident met de CS-30 van R-ond niks van geleerd en gaat hij gewoon door met deze praktijken. Ik neem aan dat je aangifte kunt doen, maar heeft dit ook daadwerkelijk gevolgen voor, in dit geval, X?

tis wachten tot ie de verkeerde tegenkomt
zielig

De gevolgen staan hier al voor X + de vele duizenden woorden die al online staan over zijn onacceptabel gedrag.

Dit blijft hem voor zolang het internet nog vrij en gedecentraliseerd is achtervolgen. Mogelijk zn hele leven.

De flikken? Nee die kunnen en zullen niet veel doen. Niet dat ze dat zouden willen.

aangiftes tegen X - dj dender - matana teknik zijn in de maak cq onderweg. ik heb nog 500 euro te goed.

hij doet tegenwoordig alsof hij wederom verhuisd is, weet iemand of dit ook daadwerkelijk zo is? het kan best 1 van de vele leugens zijn.

graag pm als iemand meer info heeft.

Ze reageerden hier op het politie buro erg lam.
Zal het zelf moeten oplossen lijkt me, nu nog wachten tot we elkaar eens tegenkomen:)

misschien haalt X "kassa" nog. zou toch een hele prestatie zijn he X....
we doen ons best jongen, blijf vooral rustig wachten tot de storm voorbij trekt en je onder weer een andere naam verder kan.

Wellicht is het jullie ontgaan tussen de zaagtanden blokgolven en sinussen maar...
Laat ik nu een maandje of 2 geleden een uitzending van rambam (vara) gezien hebben.
Ze gingen met een "gestolen"laptop naar , jawel Used Products te Purmerend
Die de laptop overigens dus gewoon innamen.zonder overleg van bon of legitimatie
Dat leverde ze een fakeprijs op voor veilig helerij of zoiets.
De kale uitbater van de tent snapte het niet helemaal geloof ik want hij dacht dat het een en ander nog positief bedoeld was ook m.a.w. hij as er nog blij mee ook
zo zie je maar weer haar heeft hersens nodig om op te groeien ;-)

@ nakeitha bell UP eens op en probeer met een goede smoes daar de adresgegevens van X te achterhalen.
zoals gezegd ze hebben daar het klosje garen nog niet uitgevonden

Alles wat ze ingekocht hebben van X komt uiteindelijk in de winkel.
Is hoogstwaarschijnlijk in 1 periode ingekocht.
Daarna is X op de zwarte lijst gezet en nu wat maanden later verkoopt used products spullen waarvan ze kunnen weten dat het niet koosjer is.
Zo ook met mijn X911, die hadden ze gewoon in het magazijn laten wachten nadat Rond voor zijn Cs langs was geweest.

Zolang je geen schriftelijk bewijs hebt is het een moeilijk verhaal.

Maar ik kom X inderdaad wel tegen tijdens het plaatjes draaien, en dan bats ik zijn kop eraf met een stuk hout.

Sorry hoor, maar dat is dan toch echt heling van used products. Ze weten het, er is al een hele geschiedenis en dan nog zetten ze die spullen gewoon in de winkel...
en dan hebben ze dit op de website staan: http://www.usedproducts.nl/stop-heling/

ja, ze zouden zelf contact kunnen opnemen met het diefje, nu zijn ze diefjesmaat

Jongens bedankt voor de steun en de pm's.

ff nog dit; als we het over "X" hebben is het beter om consequent X - Matana Teknik - Dj Dender - oplichter te typen. op deze manier blijft hij lekker hoog in eventuele google-resultaten van andere gedupeerden en eventuele potentiele nwe slachtoffers.

dus hoe vaker je Dj X - Matana Teknik - Dj Dender - Oplichter typt hoe beter.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back