Yamaha DX100 DX 100 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Er staat er nu een op Marktplaats....voor 350,-. Beetje veel, lijkt me :)

Lijkt me ook nogal aan de prijs ja, 350 voor een DX100...
Er staan ook twee DX27's op Marktplaats. Eentje voor 100 euro en eentje voor 175 (de S versie). Eigenlijk gewoon een DX100 met grote toetsen. Wellicht heb je daar iets aan!

dank! 350 is wat gek ja, ga ik niet doen.. Maar goed, 2000 voor een 303 is wat uit verhouding inmiddels.
Maar de DX 27 tip is wel een goede, wist niet dat het dezelfde bak is. Laatste tijd wat goedkope Detroit techno bakkies aan het verzamelen en de DX 100 pas daar goed tussen, hele plastic idee met batterijen sprak me wel aan, maar het idee om met goedkope spullen toffe muziek te maken iets meer ;)
Ga die DX27 eens aan wat youtube onderzoek blootstellen :)

ik heb een dx 100 over... het enige is dat het keyboard het niet doet... dus die heb ik onlangs laten afkoppelen door mark cox... hetgeen betekent daytt ie alleen via midi te bvespelen is... lijkt mij geen probleem met die kleine toetsjes?... verder heeft ie em helemaal nagekeken en zit er een nwe batterij in... het kostte mij 60 euros... de factuur kan ik overleggen... voor 60 euros kan je em overnemen

dank sensu, maar ik zoek wel een volledig werkend exemplaar, heb nl geen andere toetsen op dit moment.
Mijn setupje is nu TT-303, MC-202, TR-505, TR-606 en een analog Four, dus een setje kleine toetsjes zou welkom zijn ;) tnx anyway..

geen probleem... je vermeldde het al... maar ik dacht ik gooi het ff in de groep ;-)

suc6!

Heb er hier 1 in goede staat. PM me maar bij interesse

DX27 is idd hetzelfde als de DX100. De DX27S heb ik gehad. Is stereo met twee speakers. Speakers zijn erg slecht, zoiets als de slechtse computer speakertjes en maken de synth alleen een stuk langer.De 27S heeft wel wat nuttige extras tov de 27/100: een vast snoer in plaats van een adapter, een mooie stereo chorus en stereo out (alleen nuttig voor de chorus), en een aansluiting voor een footcontroller (volume). En de koptelefoonuitgang zit aan de voorkant (vind ik altijd wel prettig). De 100 is natuurlijk wel meer getto en je kunt 'm makkelijker kwijt in een hoekje.

Ik heb mijn dx100 net terug met een verse batterij. Sommige knoppen deden het ook niet goed, ik hoopte dat dit vanwege de batterij was, maar dat bleek niet zo te zijn.

Dus net even open en schoon gemaakt met wattenstaafjes en pure alcohol. Nu werkt ie weer als nieuw :okdan:

nou die van Badaswang was al weg voordat ik een scheet kon laten..

Maareh, Monotron, zit je me nou lekker te maken? ;)

En voor de duidelijkheid. ik ben nog steeds op zoek dus naar een dx100. De DX27 is heel verleidelijk qua prijs, maar het DX100 formaat past me iets beter. Dus heb je een nette(!), dan zeg ik voilà!

Toch maar voor de DX27 gegaan, ga hem zo ophalen, voor 80 euri's kan ik er geen buil aan vallen.

Dus deze mag dicht, dank allemaal!

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back