• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

fostex D160 incompleet, tascam DA38

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

judas

Ingeburgerd
tsja, wat de gek ervoor geeft, een fostex d160 met geformatteerde harddisk van 120 GB, nooit gebruikt, want tijdens een inbraak is het bedieningspaneel er af gejat en dus nu geheel onbruikbaar voor mij! misschien met SCSI nog aan te sluiten op een andere HD recorder als back-up geheugen? een manual heb ik ook nog liggen. tevens een nooit uitgeprobeerde tascam da38, ik heb geen digitale videotape om dat te doen, ooit gekregen zonder enig idee of ie wel werkt, op te halen in den haag, gaarne contact via motorwolf at motorwolf dot com, bvd, gr guy

Attachments

• P1160022.jpg
    P1160022.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 111
Bericht door een moderator:
Graag toch even iets van een waarde/richtprijs aangeven!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back