• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Presonus StudioLive 24:4:2/Firestudio Tube/Motif XS rack/Roland M-VS1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Aangeboden in 100% werkende staat. Spullen zijn zeer goed behandeld en niet mee opgetreden etc.

Presonus Studiolive 24:2 Digitale mixer cq FW audiointerface. Superding 2100eu
Presonus Firestudio Tube, kan je zo aan de studiolive hangen met een firewire kabel voor 16 extra ins en 6 extra outs die gewoon binnen je computer binnen komen als een grote audiointerface samen met de studiolive tafel.350eu

Studiolive mixer + Firestudio interface samen voor de belachelijke lage prijs van 2300EU!

Roland M-VS1 Vintage synth module, klinkt echt super, ook voor een superprijs van 99eu

Yamaha Motif XS Rack, overkompleet sinds ik een integra-7 heb staan. Ophaalprijs van 699eu!!!

In plaats van elke keer met de prijs te gaan zaken heb ik het minimum gevraagd wat ik voor de spullen wil hebben, wordt het daarvoor niet verkocht, jammer dan, dan blijft het lekker in de opslag. Spullen staan te Hardinxveld-Giessendam. ik heb een voorkeur voor ophalen, rackspul kan eventueel ook verzonden worden op risico koper. De mixer is beter persoonlijk ophalen, door het formaat + gewicht gaat dat al snel meer dan 30Eu verzenden worden.

geen ruil/geen gelukzoekers

Succes...

:biertje:

correctie, het gaat om de studiolive 24:4:2

typevautje bedankt. misschien dat een alerte mod de titel kan verbeteren?

8o)

*D .

Motif XS Rack is zo goed als verkocht.
Rest is er nog.

Motif XS Rack is zojuist opgehaald.

Presonus Firestudio Tube 350eu
Roland M-VS1 99eu
Yamaha Motif XS Rack VERKOCHT

Studiolive mixer + Firestudio interface samen voor de belachelijke lage prijs van 2300EU!

Geen ruil en prijzen zijn rotsvast

Motif XS Rack is zojuist opgehaald.

Presonus Firestudio Tube 350eu
Roland M-VS1 99eu
Yamaha Motif XS Rack VERKOCHT

Geen ruil en prijzen zijn rotsvast

Dat is wel effe 24+8 (Studiolive AUX returns/FX1/2)+16 (firestudio)inputs gecombineerd als 1 audiointerface in je DAW he lieverds
En dan nog eens 26+8 outs...

Je moet het maar net nodig hebben, mooie digitale mixer eromheen waarmee je de DAW ontlast, want alle premix settings heb je al op die tafel gedaan (initieele EQ, noisegate, HPF en dynamics) Trek je gelijk een goed signaaal je DAW in wat je zo kan opnemen, multi-track....

Nou, doos staat al in de gang vanwege een andere kijker die op het laatst weer terugkrabbelde....niet omdat ie niet voldeed, want hij was erg tevree over het ding en de ipad integratie etc, maar omdat ie eigenlijk geen peon had, tja daar kan ik ook niets mee natuurlijk....

Roland M-VS1 blijft gewoon lekker 100 ballen gasten, ik ga niet meer zakken met dat ding, is gewoon dat geld waard en dan zie ik hem ook nog wel vaker dan 1,5 x de prijs weggaan op ebay dan degene die ik aanbiedt, incl manual....jajajajajaja Als je het heel lief vraagt doe ik misschien wel de verzendkosten incluis...

Nou, ik ben er klaar voor....

Tot zo!!! :P

[GRATIS] Behringer PX3100 Balanced 48 points patchbay NIEUW in doos bij aanschaf van de Mixer

Komt nog bij:

Digitech Distortion Factory DF-7 incl ac adapter voor het leuke prijsje van 75 EURO

Korg G1 Guitar Processor, lekker obscuur standard 9v voeding (niet bijgeleverd) 75 EURO

MPC the Clap zeer obscure vintage analoge handclap, heeft wat werk nodig (sold as is dus)50 EURO
standaard 9v voeding (niet bijgeleverd)

Liefste ophalen, maar verzenden kan ook.. +10Eu voor het versturen en verpakken.

Ik ga twijfelen of ik die tafel wel weg moet doen, ik draai nu op 128 samples latency ermee in Logic. Ik denk niet dat een SSL of een RME/Antelope Orion daar erg veel verandering in gaat bregen. Ik ben dan wel mijn fysieke mixerlayout kwijt met alle handige channelstrips incluis. Het geluid vindt ik eerlijk gezegd ook prima wat er in zit.

Laat ik het nog een heel klein weekje aankijken, daarna gaat ie uit de verkoop en ga voor het geld van die upgrade lekker een Prophet12 halen...

Dus.

Mixer 2100 Studiolive 24:4:2
Expansion 350 Firestudio tube

Samen 2350, alleen ophalen en kijken is kopen.
Heeft mij zon 3800 gekost een 1,5 jaar terug ofzo. Ik lijk wel gek.

Final kick...

:slotje:

gooi maar dicht, die mvs1 probeer ik wel via marktplaats.nl te slijten en de rest gaat uit de verkoop.

*D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back