• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Presonus Studiolive24.4.2 / Roland M-VS1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Aangeboden in perfecte staat:

Presonus Studiolive Digitale mixer / FW interface
Top mixer, maar ik heb meer inputs nodig. Alle toebehoren incl orignele doos erbij.
Komt incl 48 points balanced patchbays 2 stuks en incl jacksnakes voor alle inputs etc. Dus voor vele tientallen euros aan extras erbij.
vaste niet onderhandelbare prijs: 1999,99 euro

Roland M-VS1
Vintage synth expansion voor de jv80 series in een eigen 1U HE rackmodule voor alle instant retro sounds, overbodig omdat ik de patches ook in mijn Integra7 heb zitten. Echt hele mooie sounds erin. Zie reviews online. Incl manual.

Prijs: 125 euro ex shipping

Mixer het liefste alleen ophalen. Risico en kosten verzending zijn voor de koper. Spullen staan in ZuidHollandZuid.

Verkeerde prijsstelling mixer, prijs is 1799 incl alle extras. 1700 voor alleen de mixer

Koop de mixer en krijg de roland soundmodule m-vs1 er GRATIS bij...

1700 voor mixer incl soundmodule
1799 voor mixer + soundmodule + alle snakebekabeling en 2 patchbays

Alleen ophalen...zuidhollandzuid

1650 euro kale prijs alleen voor de mixer, ca$h & carry...ophalen only

100 euro voor de m-vs1

patchbays gebruik ik nu zelf

:slotje:

deze mag dicht....

Geinteresseerden kunnen nog reageren zolang ie er nog is.

De M-VS1 module blijft te koop maar ga ik niet meer schoppen

dank u.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back