Moderne house met 90s invloeden

liquidthrust

Onverbloemd
Ik zoek wat moderne artiesten die nog altijd M1 organs en zwarte divas naar je kop gooien, met de nadruk op piano house.

Suggesties? Ben op de hoogte van Julio Bashmore enzo, en Disclosure.

Heb een klein arsenaal bij elkaar weten te schrapen. Ik zou zeggen post hier je ontdekkingen!

Laatst gewijzigd:
ik ben eigenlijk op zoek naar 70s muziek met hedendaagse invloeden :koffie:

geen suggesties maar die 3 nummers klinken wel leuk, leuk dat dat soort muziek nog gemaakt wordt. Meeste geluidjes zijn erg herkenbaar.

nu nog een met Pizzicato strings :W

deze mag natuurlijk niet ontbreken

http://youtu.be/FwvaKFuKTCg

Laatst gewijzigd:
geen suggesties maar die 3 nummers klinken wel leuk, leuk dat dat soort muziek nog gemaakt wordt. Meeste geluidjes zijn erg herkenbaar.

nu nog een met Pizzicato strings :W

Ja schijnt nu wel echt terug te komen nu de eighties revival weer achter de rug is. We gaan in cirkels! Ik zet me schrap voor de toekomstige lady gaga :bekdicht:

hee wat een leuk topic!! ik zoek zelf ook naar nieuwe muziek in een oud jasje.. of eh, oude muziek in een nieuw jasje? nou ja, maakt niet uit.. deze drie nummers klinken erg leuk!

ik ben zelf thuis ook nog bezig met een korg m1 en een aantal dx-synths ik mag graag een beetje blijven 'hangen' bij bepaalde muziek :D

azari & iii past wel in de omschrijving maar die zal je wel kennen.

Verder kan je op soundcloud de maandelijkse sets van the magician of vito aeroplane checken. Daar passeert wel vaak dat soort muziek

SB-SIX je maakt leuke tracks :okdan: Zet gerust filmpjes neer, zelfpromoten, maakt niet uit.

I need ze music 8)

Lekker setje voor geregeld een bezoekje bij Carglass te doen:

Moet toch wel genoeg underground zijn. Jos Pos ben grote fan van Aeroplane, moet wel als belg! Jij was toch een fervente french house liefhebber dacht ik, niet?
Ik ga the magician eens opzoeken.

Laatst gewijzigd:
bwa, niet echt fervent. Ik zal eerder iets meer techno/electro opzetten dan house. Maar ik ben een vrij grote muzikale slet, ik luister zoveel genres graag. Dat wisselt vaak met periodes.

Back