probleem met aksys (s5000) editing een program

gertb

Stamgast
Hallo , wie kan mij helpen ?
Als ik mijn akai s5000 edit in aksys dan krijg ik soms dat een program niet helemaal open in beeld is
dus dan krijg ik prog1 wel compleet in beeld (filters ,keymapping, outputs .enz)
en vervolgens prog 3 maar een klein gedeelte ervan ,(volume , nadruk ) maar geen filterwerk of andere dingetjes
heb zelf al een hele tijd zitten te zoeken , maar kom er echt niet uit
weet iemand of er iets verborgen zit of zo ?

hoop dat iemand me weer een beetje op weg kan helpen
Groetjes Gert

Nou denk dat een mod het er maar ff af moet halen ,aub !!
groetjes gert

Dat is inderdaad een bug in ak.Sys. En volgens mij heeft een van de ex-Akai programmeurs dat een paar jaar geleden nog gefixt. Ik zal eens kijken of ik nog wat heb staan, en anders weet ik nog wel wie dat destijds geregeld heeft.

Dat is inderdaad een bug in ak.Sys. En volgens mij heeft een van de ex-Akai programmeurs dat een paar jaar geleden nog gefixt. Ik zal eens kijken of ik nog wat heb staan, en anders weet ik nog wel wie dat destijds geregeld heeft.

Hiero. Met dan aan Hollow Sun.

Erg gaaf, kende die fix nog niet, bedankt!

Mvg.

CoolRunning

Dank je wel ,zelf lang lopen te denken en zoeken ! maarja , als je niet al te slim bent haha , ben er erg blij mee
Kan weer lekker editen en hopelijk nog jaren genieten van me mooie samplertje
:)

nou hallo , kan iemand mij hier ook nog ff mee helpen , als ik het bestandje wil downloaden , dan krijg ik aleen maar , atachment.php openen , ik kan geen zipfile downloaden :(
Kan iemand mij die file er nog eens op zetten ?
groetjes gert

Krijg nou wat :( , ik wel weer !! , Ik krijg alleen maar de melding "Wilt u attachment.php (268 kb) van synthforum openen of opslaan ? "

Back