geen gear wel software

Rootical

Stamgast
http://www.marktplaats.nl/a/compute...ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent

Heb 'm gemailed.

Beste******,

Echter is dit geen piraterij maar een legaal versie van Reason 5 incl.
Een licentie nummer!

Mvg,
PremiumSoundz

Op 23 mei 2013 om 19:58 heeft Pascal via Marktplaats <a.oiw9msgtwico@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:

> Reactie op uw advertentie 'Propellerhead Reason 5 (Inclusief 5 REFILLS!) GOEDKOOP'
>
> Beste,
>
> Ik zou graag willen weten of de software die jij aanbied orgineel met licensie is of piraterij.
>
> mvg.

ik ben nog op zoek naar een lage versie om alleen de update te hoeven aan te schaffen voor versie 7.
uiteraard ben ik niet zo naief om direkt hierop in te gaan, dit is toch nooit géén orgineel???
wel apart, deze adverteerd al tijden onder dezelfde naam en komt niet voor op google als scammer.

Mogelijk een educatieve versie (als zoiets bestaat bij Reason).

Yeah right... En Ableton Live 9 Suite voor € 39,99. Tuurlijk... Dat lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk. Overigens heeft Reason wel een edu versie, maar die is nog steeds niet zo spotgoedkoop. Gewoon links laten liggen. When something sounds to good to be true...

Langs de andere kant is hij al 4 jaar actief en heb je bescherming tegen bedriegers als je met Paypal betaald, maar ik zou mijzelf die hele teruggaveprocedure besparen en gewoon de echte versie ergens anders kopen.

vreemd dat die al een account heeft dat 4 jaar aktief is en de nodige pakketten aanbied voor prijzen dat het wel gekraakte meuk moet zijn.
had al gevraagd om het paypal te betalen maar uiteraard géén bericht tot nog toe.
toch staan deze advertenties al erg lang erop.

Ik denk niet dat marktplaats echt actief bezig is met het opsporen van bedriegers, zeker wanneer de kopers niet klagen omdat ze op voorhand wel al weten dat het niet echt koosjer is. Gewoon je gezond verstand gebruiken, dit melden aan MP en je zoektocht verderzetten.

Back