• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK : I-Mac 500Mhz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
ben een pc-er dus je mag deze I-mac meenemen voor 500 euro, en een 19' rack zonder wielen krijg je erbij.

Er staat van alles op de 20 gig HD van deze I-mac, je kan het zwikkie zelf formateren.
Draait op Os 10.2 Jaguar.
128MB zit erin, heb ook nog 512MB liggen maar niet eringestopt, ben nogal lui...zit nog in de nieuwe verpakking.
Hele prak zit in originele doos...:peukie:

Nu ook niet, weet alleen niet waar de originele software is, misschien ergens in een onbekend Z.Amerikaans land.
Ik heb hem ook zo gekregen...HAP, hehehe

:peukie:

beetje duur.....

mensen die nog een imac zoeken, macsupport heeft 600mhz imac met 40 GB HD etc voor 470 ex. BTW

Sorry hoor TP starter

tsja, heb je dan ook 512MB? Dat is ongeveer het duurste aan die Mac, en jij mag hem niet meer kopen:dubbel:

RAM kost helemaal niets voor die mac.... 45 euro voor 256, 70 voor 512...
Je hebt dan wel 40 GB HD, maar geen 19" rack

Oh ja, voortaan even concreet de aanval openen:

demo-model: iMac 600 CD Snow 128Mb/40Gb/CD (M8813) 469 zonder 558,11 met btw. en anders gewoon je puisterige rotsmoel houden...

Origineel geplaatst door Vl1
Oh ja, voortaan even concreet de aanval openen:

demo-model: iMac 600 CD Snow 128Mb/40Gb/CD (M8813) 469 zonder 558,11 met btw. en anders gewoon je puisterige rotsmoel houden...

nou!?!? mooi ding toch? + Garantie.......en die heb je wel nodig bij imac's.........

Kijk de vieze rat nou, succes met de verkoop :duivels: :smeris:

Als je goed telt is mijn I-mac 200 tot 250 gulden goedkoper, en er zit een muis bij geen rat, lullekop..

:smeris: Wel vriendelijk houden anders word ik boos.. :smeris:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
:smeris: Wel vriendelijk houden anders word ik boos.. :smeris:

ben vriendelijk gebleven, maar meneer schijnt nogal op ze pik getrapt tezijn omdat er elders een mooiere mac tekoop is voor minder....

Hij zorgt er alleen maar voor dat ie naast zijn new be status, geen ruk kan verkopen hier...ik hoef die I-mac niet kwijt, bied hem alleen ter gebruik aan voor een redelijke prijs, is volgens mij niks mis mee...ik kan een nieuwe portemonee voor 50 euro kopen, maar ook een volle oude op straat vinden, m.a.w. je hoeft mijn mac niet te kopen, en anders een eigen thread starten onder de rubriek goedkope I-macs gevonden...:peukie:

Origineel geplaatst door Vl1
Hij zorgt er alleen maar voor dat ie naast zijn new be status, geen ruk kan verkopen hier...ik hoef die I-mac niet kwijt, bied hem alleen ter gebruik aan voor een redelijke prijs, is volgens mij niks mis mee...ik kan een nieuwe portemonee voor 50 euro kopen, maar ook een volle oude op straat vinden, m.a.w. je hoeft mijn mac niet te kopen, en anders een eigen thread starten onder de rubriek goedkope I-macs gevonden...:peukie:

Is goed, mischien wil een mod het topic opschonen?

Vergis je alleen niet in de prijzen van de imac's, helemaal nu de G5 uit is, niet normaal meer....

lol, je bent meteen gewassen hier, iemand die zo snel van gevoel switchen mag ik wel, kopen/verkopen is maar een spel, ik hoef er niks aan te verdienen: wat mij betreft mag ie ook weg voor 400, hehehe

Als dit echt veel te duur is dan verkoopt ie hem niet en dan is er niets aan de hand, dus gelieve niet reageren.

Ferdi en vl1 allebei in een hoek en twee ezelsoren op! En nu weer verder met de verkoop..

Origineel geplaatst door Ferdi
Is goed, mischien wil een mod het topic opschonen?
Wij hebben wel iets beters te doen, zoals muziek maken, dus ophouden. ;)

ok dan!

Mocht iemand informatie willen over het toevoegen van RAM in een imac, PM me maar, dan mail ik een artikel uit de macfan.
Het is niet zo moeijlijk maar je moet het ff weten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back