2x XLR female naar 1x 3.5 mm stereo jack?

Niet echt veel geduld hè? :D
Ik denk niet dat je het hoort. Maar elke tussenstap die je kunt vermijden is er een......

Mijn subwoofer komt vandaag (vrijdag) als het goed is, dus ik wil me kabel dan ook hebben :D. Maar als hij vandaag niet bezorgd wordt stuur ik het kabel met adapter terug en dan koop ik die cordial, komt ook goedkoper uit *D

Mag ik juist vragen waarvoor zo een kabel zou gebruikt worden ?

Mixer inputs zijn toch vrouwelijk ?

Dus die xlr moet niet naar de mixer .
Monitors hebben ook een vrouwelijke xlr, dat past ook niet .
Worden die xlr's dan gebruikt als een output om het signaal naar de minijack te routen ?

Hmmm, zou dat dan kunnen zijn om 2 outputs " mixer out xlr ' naar een opname apparaat met een mini jack aansluiting? Zou toch beetje raar zijn , ik ben een beetje verloren hier . Kan iemand me helpen ? :stupid

Sorry :engel: :)

Mag ik juist vragen waarvoor zo een kabel zou gebruikt worden ?

Mixer inputs zijn toch vrouwelijk ?

Dus die xlr moet niet naar de mixer .
Monitors hebben ook een vrouwelijke xlr, dat past ook niet .
Worden die xlr's dan gebruikt als een output om het signaal naar de minijack te routen ?

Hmmm, zou dat dan kunnen zijn om 2 outputs " mixer out xlr ' naar een opname apparaat met een mini jack aansluiting? Zou toch beetje raar zijn , ik ben een beetje verloren hier . Kan iemand me helpen ? :stupid

Sorry :engel: :)

Ik verwacht dat TS toch wel weet wat voor kabeltje hij nodig heeft.
Zonder meer info kun je toch nooit bepalen wat hij wil en hoe hij het wil aansluiten. Maakt ook niet uit trouwens. Hij stelt een praktische vraag en krijgt een praktisch antwoord. Klaar toch?

Een Y-kabel zelf maken is nooit zo mooi als een prefab. Juist omdat het een Y-kabel is.

Dat ligt helemaal aan jouw eigen handigheid/vaardigheid en of je de moeite neemt om passende kabel(s) en pluggen, qua maat, bij elkaar te zoeken.

Dat ligt helemaal aan jouw eigen handigheid/vaardigheid en of je de moeite neemt om passende kabel(s) en pluggen, qua maat, bij elkaar te zoeken.

Kun jij aangeven hoe je dit mooi zelf kunt maken?

Attachments

• Y-kabel.jpg
    Y-kabel.jpg
    10,4 KB · Bekeken: 145
Oké, Touché .

Maar toch was ik benieuwd waarvoor hij dit zou gebruiken :biertje: .

Ik heb nog nooit zo een kabel gezien en wou wat bijleren....:engel:

Dat doet toch niemand kwaad? :peukie:

Nee, dat doet zeker niemand kwaad.

Maar het kwam een beetje zo over van: weet je wel wat je koopt. Past dat wel?
Maar je weet nooit waar iemand iets voor nodig heeft/op aan wil sluiten als hij/zij dat er niet bij schrijft.
Ik ga er dan vanuit dat de TS weet wat hij zoekt, en zelf wat voorwerk wat dat betreft heeft gedaan.
Mijn eigen insteek is dat ik hem dan niet eerst ga uitvragen waarom hij het nodig heeft, of dat hij wel zeker is of dat het goede kabeltje is, maar geef ik hem gewoon aan waar hij het kan vinden (als ik dat weet).

Kun jij aangeven hoe je dit mooi zelf kunt maken?

Tegen de gepaste vergoeding wil ik jou wel een cursusje geven :D, maar als je uit bent om ruzie te maken of, koste wat het koste, jouw gelijk te halen, "don't bother"; daar heb ik echt geen behoefte aan.
IK kan het wel zo mooi maken en bestel goedkoop mijn materiaal bij FARNELL en MOUSER, dus........:doei:

Tegen de gepaste vergoeding wil ik jou wel een cursusje geven :D, maar als je uit bent om ruzie te maken of, koste wat het koste, jouw gelijk te halen, "don't bother"; daar heb ik echt geen behoefte aan.
IK kan het wel zo mooi maken en bestel goedkoop mijn materiaal bij FARNELL en MOUSER, dus........:doei:

Heb je een probleem ofzo? :?

Ten eerste kan ik niet netjes solderen, en ten tweede wil ik het ook niet leren.
Ik beantwoorde de vraag van de TS. En die wil ook niet solderen.
Waar zit je frustratie? Relax, het is bijna weekend.....:okdan:

Heb je een probleem ofzo? :?

Ten eerste kan ik niet netjes solderen, en ten tweede wil ik het ook niet leren.
Ik beantwoorde de vraag van de TS. En die wil ook niet solderen.
Waar zit je frustratie? Relax, het is bijna weekend.....:okdan:

:doei:

Oké, Touché .

Maar toch was ik benieuwd waarvoor hij dit zou gebruiken :biertje: .

Ik heb nog nooit zo een kabel gezien en wou wat bijleren....:engel:

Dat doet toch niemand kwaad? :peukie:

Dat wil ik wel even uitleggen hoor 8)
Mijn audio interface (usb dac) heeft een 3.5mm line out, die gaat vervolgens naar me sub die twee mannelijke xlr inputs heeft, vandaar dat ik een 2x vrouwelijk xlr naar 3,5mm jack kabel nodig heb.
Ik hoop dat deze sub wat is, ik wilde eigenlijk de adam SubF hebben maar die is pas leverbaar over +- 14 weken. Zo lang kan ik niet wachten:frons:

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.
Icon_SX_SUB8A_actieve_studio_subwoofer_rear.jpg

Back