• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden:

Roland JV1000 synthesizer work station (met 76 toetsen), met ingebouwd de Roland MC50 Mark II sequencer. Totaal standaard zo'n 350 geluiden, uitbreidbaar via externe kaarten (van Roland SR-JV-serie en Wave Extended). Inclusief een Vocal kaart van de SR-JV-serie). Fantastisch instrument, in nieuwstaat. Zelfde soort toetsenaanslag als bij een piano, alleen geen gewogen toetsen. Twee verschillende schermen, eentje voor de geluiden en eentje speciaal voor de sequencer. Gaat weg i.v.m. plaatsgebrek.

Prijs: 750 euro, wel af te halen op mijn adres. Gewicht van de synth is zo'n 14.5 kg.

Ruilen tegen Roland JV1000

Ruilen tegen Roland JV1000

Ruil met bijv. een Roland JP8000, een Korg MS20 of Korg MonoPoly, of een Roland Juno60 + JSQ60 is ook mogelijk.:engel:

In eerste instantie euro's

In eerste instantie euro's

Maar in eerste instantie zou ik toch liever euro's voor de JV1000 willen hebben i.v.m. nog aan te schaffen klein toetsenbord en geld voor de brommobiel.

Andere optie gevonden

Andere optie gevonden

Ik heb al een andere optie gevonden, inruilen bij Rockpalace in Den Haag, dat is tenminste een vertrouwd adres. Daarom operator, sluit deze thread maar, want ik denk dat er weinig interesse is voor dit type synth.:slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

What the hell? Dat is snell!

...en ik begon net geinteresseerd te raken.
Oh well!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back