klein midi keyboard

Status
Please reply by conversation.

jwhagenbeek

Ouwe rot
voor livesets ben ik op zoek naar een klein midi keyboard. mag niet groter zijn dan 44cm en hoeft niet echt profi te zijn.

ik wil hem ruilen voor iets leuks... dat kan een groter keyboard zijn of iets van een pedaal of iets wat in je rack kan hangen (afhankelijk van wat je aanbied natuurlijk :P)

Ik heb een novation toetsenbordje dat ik wel tegen iets wil ruilen . Het is de novation remote le 25
Ik weet niet of je dat bedoelt ?
groet Hans

ow die kan al veel te veel :P
en t moet/hoeft geen usb ding zijn. ik gebruik geen laptop voor mn livesets. ik gebruik nu een commodore mk10... powerswitch, midi uit en wat toetsen... meer is t niet. en zoiets zoek ik maar dan nog een beetje kleiner. ik weet niet eens of t uberhaupt bestaat :P

als de korg micokeys ook zonder usb zou werken zou dat ideaal zijn maar helaas
http://www.korg.com/microkey

http://www.m-audio.com/images/global/manuals/usb_keyb_user_man.pdf
mk-225c.jpg

Deze heeft Din Midi Out. Wat heb je om te ruilen? (ik weet nog niet of ik 'em kwijt wil)

alesis micron, wat je niet nodig hebt gebruik je niet, en indien wel klinkt ie ook nog eens oke
en best degelijk gebouwd

( ik wil de verwijderfunctie terug. lijkt me dat ik genoeg posts heb om er goed mee om te gaan... )

alesis-micron-310266.jpg

Volgens mij is een oude Commodore midi-keyboard de oplossing: er zit niets op en hij kan niets, behalve note-on en note-off.

commodore_midi_keyboard.jpg

ik gebruik nu een commodore mk10... powerswitch, midi uit en wat toetsen... meer is t niet. en zoiets zoek ik maar dan nog een beetje kleiner. ik weet niet eens of t uberhaupt bestaat :P
/QUOTE]

ben bang dat t diy moet gaan worden... heb wat rond gegoogled en kom bij kleine keyboards enkel op usb keyboards uit. dan desnoods mn commodore mk-10 inkorten... ZAAG!

Volgens mij is een oude Commodore midi-keyboard de oplossing: er zit niets op en hij kan niets, behalve note-on en note-off.

commodore_midi_keyboard.jpg

:okdan::okdan::okdan:

ahaaa ja die alesis micron of dat casio ding zou m wel eens kunnen gaan worden :)
Die micron ben ik wel een beetje bang dat ik de neiging ga hebben om zn eigen geluiden te gaan gebruiken en dat ik dan korte tijd later er een tweede keyboardje bij ga zoeken voor de midi...
maar als iemand 1 van deze twee heeft en wil ruilen?

voor de casio wil ik een pedaal voor opofferen.
voor de alesis wil ik twee ttlfo modules of een modular effect rackje of een tama techstar tam200 of een combi van dingen opofferen

Kijk ook eens naar de Kawai Datacat en de Yamaha CBX-K1.

Nog een tip: het Rockband 3 remote keyboard. Is nieuw voor 15 euro te koop.

Status
Please reply by conversation.
Back