voorstelling

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
mijn interesse gaat vooral uit naar soft-synths. ik heb de afgelopen maanden een midi-studio bij elkaar geschraapt, allerhande apparaten, om vrijwel elke invoermethode onder mijn handen en voeten te hebben.. (o.a. een m-audio trigger finger en de behringer fcb1010, footcontroller.)
de reden van aanmelding was de behringer bcr 2000, die hier voor een mooie prijs werd aangeboden, deze zal over 2 dagen binnenkomen.

met een beperkt budget kan je ver komen tegenwoordig.

vermeldenswaardig wellicht is de geluidskaart die ik gebruik; een creative x-fi elite pro... creative produkten hadden een reputatie, ooit om die reden begonnen met een terratec ews64xl.., toch, deze creative onlangs aangeschaft.. ach, het ding is bijna als een e-mu gebouwd...

de bedoeling?

ik kan geen noot spelen. toch gebruik ik een gitaar voor soundscapes. als zanger stel ik niets voor, toch was ik zanger in een band, die redelijk leuke zalen bespeelde (o.a. het noorderligt..).

ik schrijf poëzie, maffe poëzie, gericht op effekt, een vorm van theater haast.

daarom de midi-studio en een rode nt1-a mikrofoon (met een behringer mic200 pre-amp). een soort van poëzie-performances?

de eerste en wat oude experimenten zijn te horen op www.soundcloud.com/sada-exposada waarbij ik nog geen gebruik gemaakt heb van soft-synths overigens.

is dit voorstelling genoeg?...

gegroet!

Back