ik wil mijn juno 2 wegdoen omdat ik inmiddels een mks50 heb staan
(anders zou ik m echt niet wegdoen)
-aftertouch werkt niet, soms geeft een noot maximum velocity (niet via midi gelukkig)
-bender pookje afgebroken, deze heb ik hol gevijld, zodat ie nog wel goed te bedienen is
-gebruik sporen, waaronder een kras (zie foto's)
klinkt nog altijd als een klok, in combinatie met een knoppendoos als de bcr2000 bijvoorbeeld is het naar mijn mening de leukste/ mooiste juno.. nou ok op de 60 na dan misschien
voor deze wil ik graag 175
verder heb ik hier een soundcraft spirit folio 12/2 in de aanbieding
heb m nog niet zo lang, maar past helaas niet in de case waar die voor bestemd was, dus niet bruikbaar voor mij
-met homemade psu (lelijk) zal kijken of ik er nog een kastje voor heb , zie foto's
-kanaal 6 kan niet volledig stil met de fader omlaag
-stereo kanaal 9/10 werkt 1 kant niet
-2 fader caps niet orgineel
klinkt voor de rest prima, eq's auxen, alles werkt en kraakvrij, best wel een goed klinkend mixertje
wil ik graag 60 voor
dan nog een moeilijk geval:
de AKG stereo reinfocementmixer 6200b by tapco
het is opzich een mooi 6ch. vintage mixertje maar er is vanalles mis mee,
alle knoppen gaan zeer stroef (de volume knoppen iets minder) behalve in een warme omgeving
een hoop gekraak en op sommige kanalen ruis
ook zijn enkele pot asjes gebroken en weer gerepareerd
kortom, moet volledig gereviseerd worden, dan wel gestript, de microfoon ingangen zijn nl trafo gebalanceerd, hij heeft dus 6 ingangs trafo's
zelf heb ik er 6 tientjes aan uitgegeven, maar ik snap dat ik dat er niet voor terugkrijg
het liefst wil ik m ruilen tegen een ander zielig /kapot apparaat, instrument, fx pedaal, iets waar jij graag vanaf wilt
als fictieve richtprijs doe maar 40 vanwege de trafo's en de looks
de juno2 verstuur ik liever niet, voor de rest sta ik zeker open voor een leuke ruildeal
groetjes soul c
(anders zou ik m echt niet wegdoen)
-aftertouch werkt niet, soms geeft een noot maximum velocity (niet via midi gelukkig)
-bender pookje afgebroken, deze heb ik hol gevijld, zodat ie nog wel goed te bedienen is
-gebruik sporen, waaronder een kras (zie foto's)
klinkt nog altijd als een klok, in combinatie met een knoppendoos als de bcr2000 bijvoorbeeld is het naar mijn mening de leukste/ mooiste juno.. nou ok op de 60 na dan misschien
voor deze wil ik graag 175
verder heb ik hier een soundcraft spirit folio 12/2 in de aanbieding
heb m nog niet zo lang, maar past helaas niet in de case waar die voor bestemd was, dus niet bruikbaar voor mij
-met homemade psu (lelijk) zal kijken of ik er nog een kastje voor heb , zie foto's
-kanaal 6 kan niet volledig stil met de fader omlaag
-stereo kanaal 9/10 werkt 1 kant niet
-2 fader caps niet orgineel
klinkt voor de rest prima, eq's auxen, alles werkt en kraakvrij, best wel een goed klinkend mixertje
wil ik graag 60 voor
dan nog een moeilijk geval:
de AKG stereo reinfocementmixer 6200b by tapco
het is opzich een mooi 6ch. vintage mixertje maar er is vanalles mis mee,
alle knoppen gaan zeer stroef (de volume knoppen iets minder) behalve in een warme omgeving

een hoop gekraak en op sommige kanalen ruis
ook zijn enkele pot asjes gebroken en weer gerepareerd
kortom, moet volledig gereviseerd worden, dan wel gestript, de microfoon ingangen zijn nl trafo gebalanceerd, hij heeft dus 6 ingangs trafo's
zelf heb ik er 6 tientjes aan uitgegeven, maar ik snap dat ik dat er niet voor terugkrijg

het liefst wil ik m ruilen tegen een ander zielig /kapot apparaat, instrument, fx pedaal, iets waar jij graag vanaf wilt
als fictieve richtprijs doe maar 40 vanwege de trafo's en de looks
de juno2 verstuur ik liever niet, voor de rest sta ik zeker open voor een leuke ruildeal
groetjes soul c