Devo-lution
Stamgast
Voor mij begon het met de film Drive. Meteen na die film de soundtrack gedownload en aardig wat keren geluisterd. Dan vorig jaar op pukkelpop erachter gekomen dat er één van de bands van die soundtrack speelde: Chromatics. Ze speelden 's middags in een tent en 't was veel te warm om er echt van te genieten, maar zeker wel een goede show. Vanaf dat moment ben ik hun cd's gaan kopen en daarna ook de cd's van andere bands op het label.
Vorige woensdag heb ik zowel chromatics als glass candy live aan het werk gezien in de balzaal (vooruit) in Gent. Beste optreden dat ik in jaren heb gezien. Live gebruikten beide bands dezelfde synth. Univox versie van de Minikorg.
Kortom, ik heb echt het gevoel dat ik een fanboy aan het worden ben
. De muziek gewoon is cool, er worden analoge synths live bespeeld, ...
Zijn hier nog fans van deze bands (Chromatics, Glass Candy, Farah, Symmetry, Mirage, Desire, ...)
Vorige woensdag heb ik zowel chromatics als glass candy live aan het werk gezien in de balzaal (vooruit) in Gent. Beste optreden dat ik in jaren heb gezien. Live gebruikten beide bands dezelfde synth. Univox versie van de Minikorg.
Kortom, ik heb echt het gevoel dat ik een fanboy aan het worden ben
. De muziek gewoon is cool, er worden analoge synths live bespeeld, ...Zijn hier nog fans van deze bands (Chromatics, Glass Candy, Farah, Symmetry, Mirage, Desire, ...)