electro track...

Ik zit hem net te luisteren en je hebt eigenlijk alleen de break laten horen, ik denk ook dat dit niet in het geheel ten goede is gekomen van de rest van het nummer. Vandaar denk ik de "verhitte" discussie en reacties!!

Anyway, ik bij god niet weten wie dit heeft gemaakt. Wel lekkere mix.

Origineel geplaatst door Mostatic
Toch wel leuk zon discussie!!

Het maakt eigenlijk ook geen ene flikker uit waar men wat in stopt!
Misschien moeten we het gewoon "tec fusion" noemen. :eureka:

Wat stellen al die auto nummerborden eigenlijk voor op die site van Jan?
BTQ-XXX, wazig :confused:

een persoonlijke collectie van hem... mocht je er nog tegenkomen stuur maar gerust op ofzo ;)

BTQ wordt trouwens op een ludieke wijze uitgesproken als 'BieteKwiet', het hele gedoe is eigenlijk een inside-joke.

[
In New York woonden veel Latino's, de electro die hiervandaan komt heeft dus ook latin invloeden. Er is zeker wel een brug tussen latin en electro [/B][/QUOTE]

Yep!! Latin hiphop, o.a. Debbie Deb,Latin Rascals,Nocera,Tka,Temper,enz.enz.
:dj:

Ik heb het nummer gevonden...

"Mickey Oliver - you make me"

En toch vind ik het electro invloeden hebben... met name de synth die gebruikt wordt, maar daarvoor moet je de hele track maar eens zoeken en niet enkel het stukje wat ik gebruikte als loopje..

Het was ik!

Het was ik!

Hallo,

M'n naam is Tom en het was ik die die mix heb neergezet waarin dat bewuste nummer voorkomt waar jullie zo lang naar het zoeken waren...

Eigenlijk maakt het gewoon geen klote uit welke stijl het is ! ! !
Ik gooi altijd alle stijlen door elkaar...dat maakt het net boeiend.

En waarom moet er steeds een stijl geplakt worden op een nummer...het is gewoon goeie muziek en daarmee uit!

Indien jullie zin hebben in meer mixage, dan kunnen jullie eens surfen naar :

WWW.WORLDINVADERS.COM

De mixen bestaan uit electro, italo, oldschool, chicago en zijn allemaal af te halen in perfecte kwaliteit...

Website is wel nog 'under construction'

Peace out

Der Haack

Back