• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

die verse dod effectpedalen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb een week of 2 terug 13 dod effectpedalen nieuw gekocht bij verspuy a 49 euro. na een week proberen doe ik er 6 weg, 3 omdat ze dubbel zijn en 3 omdat ik die niet ga gebruiken.

het werkt simpel, snel en leuk. bij verspuy staat nog een flinke stapel (partij opgekocht, zij wel!)
voor de meeste pedalen is 49 euro een zeer aangenamer prijs, sommige kostten eerst ruim of bijna het dubbele.)

ik heb nog de volgende
octaplus (een octaaf lager erbij, pitch te verstellen)
flashback fuzz (erg leuke distortion, goed bruikbaar bij synths)
ice box chorus
dead metal distortion (erg heftig als je de 40 al gepasseerd bent)
equalizer (zeer krachtig 9 banden, uit mijn hoofd)
milk box compressor

feitelijk zijn ze gewoon nieuw, met de doos.
ik wil er 45 per stuk voor hebben.

vergat er nog 2:

- stereo phaser
- vibrothang (niet voor inwendig gebruik)

tja, bij afname van 5 of meer effecten kom ik ze even langsbrengen, als jij dan zorgt dat je niet thuis bent, vraagt je vriendin nooit meer om batterijen.
(zoiets kan je eigenlijk niet zeggen hè,maar ja: jij begon!)

ik heb nog wel een mooie synclavier folder voor je, van vroeger.

de volgende 3 pedalen zijn er nog:

effect 66 flashback fuzz
effect 86 death metal distortion
effect ?? stereo phaser

deze zijn zeer de moeite waard, vooral de flashback fuzz is een aanrader, echt waar.

49 per stuk, nieuw in doos, extra batterijtje....

Re: die verse dod effectpedalen

Origineel geplaatst door Leo

ik wil er 45 per stuk voor hebben.

:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back