INNERCITY "GOOD LIFE" MA5A mix 2013

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Vanwege het 25 jarige jubileum deze onder handen genomen :luv:

https://soundcloud.com/warehousegrooves/inner-city-good-life-ma5a-mix

:koffie:

Net al even op SC beluisterd. Ik vind hem geslaagd en zou hem graag downloaden als u het toestaat waarde heer. Dit nummer heeft voor mij namelijk een bijzondere betekenis, komt van Big Fun en was een van de eerste cd's die ik kocht van mijn zuurverdiende centen. Totdat jaren later, inmiddels woonachtig in Amsterdam, een of andere junk het nodig vond mijn gehele muziekcollectie (inclusief Big Fun) en andere waardevolle zaken uit mijn appartement te ontvreemden... Album was inmiddels niet langer verkrijgbaar.

Ok, back on topic. Wat ik zo waardeer is dat je er een heel duidelijke en strakke eigentijdse draai aan hebt gegeven. Knap gedaan! :okdan:

EDIT: Na een tweede keer luisteren hoor ik pas dat het je zelfs is gelukt om de zang in het intro tegen het valse aan te laten zijn, net als in el originale.

Laatst gewijzigd:
Ik kan die plaat niet meer horen man... maar heb het toch gedaan :D

Dit is episch:

Most important:

A good working coffee machine, stamina, a pair of good working ears and a wife who loves you.

Dank je Bob..... Die vocalen waren echt een ramp om te slizen en goed te krijgen....
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk de originele versie te laten doorklinken maar toch ook een rondreis van 25 jaar (we worden oud) :D

Ik hou hem voor je apart Bob.... :biertje:

Ik kan die plaat niet meer horen man... maar heb het toch gedaan :D

Dit is episch:

Most important:

A good working coffee machine, stamina, a pair of good working ears and a wife who loves you.

:D ....... Heb hem inmiddels al misschien honderd keer moeten horen (deze versie) :engel:

Voor je commentaar: :halleluja

Lekker hoor, knap dat je de uitdaging bent aangegaan. In mijn platenbakken stonden verschillende remixen maar deze past er zo tussen.

Gave remix man! Lekker diep en groovy, leuk en verrassend arrangement.

Kan het zijn dat het nog wat aan de zachte kant van het volume is, of komt dat door Soundclompressie misschien?
(of door de muziek die ik doorgaans luister die op -3 ofzo wordt afgemixed:))

Het laag lijkt iets te overheersend tov van het hoog (het klinkt hier wat dofjes), maar dat kan ook aan de Alesis monitoren liggen.

Succes en duim mee dat het een release wordt!

ik heb m alleen over koptelefoon vanaf mn laptop geluisterd....
maar ik ben bang dat ik een aantal frequenties in mn ontvangst kwijt ben :(

Gave remix man! Lekker diep en groovy, leuk en verrassend arrangement.

Kan het zijn dat het nog wat aan de zachte kant van het volume is, of komt dat door Soundclompressie misschien?
(of door de muziek die ik doorgaans luister die op -3 ofzo wordt afgemixed:))

Het laag lijkt iets te overheersend tov van het hoog (het klinkt hier wat dofjes), maar dat kan ook aan de Alesis monitoren liggen.

Succes en duim mee dat het een release wordt!

Dank je SB 8) (20 second to comply) :dj:

Volume heb ik inderdaad zachter afgemixt (bewust zo gedaan) dus dat kan wel kloppen dat het zachter klinkt.

Heb mijn monitoren (gehele studio) in een "noodopstelling" staan nu dus qua geluid kan het wat anders klinken en heb het meeste via hoofdtelefoon afgemixt (AKG 601's via Motu UL3 hybrid)

De mix zelf is behoorlijk een mengelmoes van analoge en digitale hardware, software, en de originele samples die behoorlijk "krant" klonken voor dat ik ze kon gebruiken. Heb zoveel mogelijk hoog in de productie proberen te stoppen zonder het te schel te maken denk ik, althans meer durfde ik nu niet aan en zit nog steeds in een leercurve (elke keer een stapje verder) :geslaagd:

Bedankt voor je feedback en er mag binnenkort natuurlijk gestemd worden :engel:

Dank jullie guys.... zal binnenkort als de stemming begint dit doorgeven via "tracks" ... link heb ik vandaag ook gepost (post 11) alvast bedankt natuurlijk :okdan:

Back