Nieuwe ION 645 euro

Lijkt me een hele nette prijs.

Verder is ie relatief goedkoop in vergelijking met andere VA synths.

Kan nog leuk worden als ze straks tweedehands worden aangeboden.

Jazeker, zag ook op die link dat de nieuwprijs in US 799 dollar is, zo'n kleine 700 Euro...
FF wachten tot de nieuwigheid eraf is, heb mijn S4R ook voor 125 euro gekocht, en die was ook flink wat duurder :)

:koffie:

Sounds from a dream team of the world's best sound designers .......................

He Pim, leuk compliment toch?
Misschien wel grappig om te vermelden wie er nog meer mee hebben geprogrammeerd voor de presets?

prijsjes van de ION en zo

prijsjes van de ION en zo

Even over de ervaringen met import uit de USA.
Ik heb nu een aantal spulletjes gekocht zowel bij internetshops als via e-Bay
nooit de transport kosten....soms invoerrechten en de BTW vergeten dat er bij geteld kan het nog wel eens tegenvallen..Plus dat je in sommige gevallen een trafo moet kopen. Valt meestal vies tegen in prijs.

Een echt probleem is het als er wat stuk is of gaat. ik heb dat nu 2 x gehad...dat koste bakken geld. De verzending is duur en in een geval heb ik zelfs de BTW een 2de maal moeten betalen.
Eigenlijk is de enige geruisloze koop een aankoop via E-Bay geweest maar daarvoor moest ik het zelf ophalen in NewYork...
Mijn MOOG TAURUS 1.......Yes..
overigens was tie na ongeveer 3 maanden ook defect .....

MAAR NU DE ION

ik weet uit zeer betrouwbare bron datie eind volgende week leverebaar wordt.....
Nu dus naar de shop en als de wiedeweerga bestellen.
Dr komen dr maar een stuk of 10 vrij beschikbaar, de rest is verkocht.
Ik heb begrepen dat de advies prijs 1299 euro is incl. maar in praktijk zal die wel 1099 straatprijs zijn ....daar haal ik umniet voor uit amerika zelfs niet uit duitsland,
ik kijk wel uit...:engel:

Re: prijsjes van de ION en zo

Re: prijsjes van de ION en zo

Origineel geplaatst door mooger
MAAR NU DE ION

ik weet uit zeer betrouwbare bron datie eind volgende week leverebaar wordt.....
Nu dus naar de shop en als de wiedeweerga bestellen.
Dr komen dr maar een stuk of 10 vrij beschikbaar, de rest is verkocht.
Ik heb begrepen dat de advies prijs 1299 euro is incl. maar in praktijk zal die wel 1099 straatprijs zijn ....daar haal ik umniet voor uit amerika zelfs niet uit duitsland,
ik kijk wel uit...:engel:

je gaat toch niet al een synth op voorhand bestellen als je em nog nooit getest hebt?

Hij is toch nieuw? Dan moet 'ie wel geweldig zijn, al is het alleen maar omdat een ander hem nog niet heeft.:D

Er waren laatst ook veel oplichters op ebay actief die zogenaamd een ION verkochten (terwijl ie nog niet eens uit was). Dus kijk uit..

Back