• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio mixroom + liveroom te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ontwerper

Raadselachtig lid
Bij deze bied ik mijn zelfgebouwde studio te koop aan door omstandigheden.

Hij is 2,5 jaar oud en is nog als nieuw. De constructie zit goed in elkaar en er is veel aandacht aan de afwerking besteed. Het geheel heeft mij ongeveer 9500 euro gekost om op te zetten. Voor de geïnteresseerde heb ik een compleet foto overzicht van de totstandkoming van de studio.

De studio is in zijn geheel of in gedeelten (onderdelen zoals balken, doek, schuim, deuren, ramen, etc.) over te nemen. De vraagprijs voor de studio is zijn geheel is 2500 euro wat een schijntje is.

Mocht je interesse hebben in gedeelten; mail me met je wens en eventuele prijs en dan kijk ik wat er mogelijk is. Gezien de aard en het formaat zullen de spullen opgehaald moeten worden.

Zie ook de foto's voor details.

[omschrijving]
De studio bestaat uit een live room, een mix room en is ongeveer 5x4. De mix room heeft een diamant vorm. Beiden zijn opgebouwd vanuit het doos-in-doos principe en staan los van elkaar.
In beide kamers zijn in de midden wand geluidswerende ramen (40db) aangebracht (130x80).

De wanden bestaan uit:
Basisframe met 10x6 balken gevuld met glaswol.
Beide zijden van basisframe afgedekt met 12mm gipsplaten.
Op binnenzijde wand een frame met 4x5 balken.
Binnen dit frame is akoestisch schuim aangebracht.
Het gehele binnenframe is met luchtdoorlatend doek bespannen en afgewerkt met gelakte latjes.
De wanden staan los van de vloer en op schuim regels.

De vloeren zijn opgebouwd uit een frame van 10x6 balken.
Onder dit frame is een dubbele laag geluiddempend materiaal aangebracht (20db p/stk).
Het frame is opgevuld met glaswol en afgedekt met plaatmateriaal.
De vloer is verder afgewerkt met een laag 20db geluiddempend materiaal en laminaat.

Het plafond bestaat uit een frame met 10x6 balken waartussen glaswol is bevestigd.
Het frame is bedekt met gipsplaten. De binnenkant is voorzien van een frame met 4x5 balken en is opgevuld met akoestisch schuim.
Het geheel is met luchtdoorlatend doek bespannen en afgewerkt met al dan niet gelakte latjes.
Het plafond in de live room loopt schuin omhoog.

De live room heeft 2 wanden die geen akoestisch frame bevatten maar zijn voorzien van Auralex akoestisch schuim.
Verder bevatten de kamers elektriciteit met lampen en led verlichting achter een schakelaar.
De live room bevat rgb led verlichting die van kleur te veranderen is dmv een afstandsbediening.
Verder bevat de live room 2 halogeen spotjes.

De deuren bestaan uit 3 x geluidswerende deuren 40Db met valdorpel en 1 gewone 'over' deur met valdorpel; allen voorzien van drangers.

Mocht er iets onduidelijk zijn of heb je meer info nodig, laat het me weten.

Attachments

• IMG_7689-w1.jpg
    IMG_7689-w1.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 184
  • foto (2).jpg
    foto (2).jpg
    37,1 KB · Bekeken: 154
  • BJLL0013.jpg
    BJLL0013.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 162
  • BJLL0009.jpg
    BJLL0009.jpg
    34,7 KB · Bekeken: 157
-=Kick=-

Bij overname onderdelen kun je denken aan:
- dunne afdek latjes
- luchtdoorlatend doek
- groen, akoestisch schuim
- laminaat
- dempende ondervloer
- hout balken 4 x 5 in variabele lengtes
- hout balken 6 x 10 in variabele lengtes
- etc

Het audio meubel/bureau is ook over te nemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back