new track (THE METRONOME)

happy elf

Stamgast
bij Bax een goedkope metronoom gekocht. Vandaag daar maar even een grappige track mee gemaakt :

ik word er wel blij van, maar ja...ach..ik noem mezelf ook HAPPY ELF....

ik was lekker aan't surfen en was vergeten je soundcloud af te zetten.. Dwz dat ik heel wat nummertjes van je gehoord heb.. En er waren echte pareltjes bij. Je maakt goeie muziek !!

Ik vind hem cool, sterk beïnvloed natuurlijk door de "toen allemaal begon" met Depech...

hoi Pablo,

ik gebruik Ulead Video studio 8 voor wat effecten maar de clip is heel simpel gemaakt ; de metronoom zowel als de camera heb ik op een plank vastgemaakt. De metronoom aan de ene kant en de camera aan de andere kant. Daar ben ik mee door de straat gelopen, meer niet.

groetjes,
Jeroen

hoi Pablo,

ik gebruik Ulead Video studio 8 voor wat effecten maar de clip is heel simpel gemaakt ; de metronoom zowel als de camera heb ik op een plank vastgemaakt. De metronoom aan de ene kant en de camera aan de andere kant. Daar ben ik mee door de straat gelopen, meer niet.

groetjes,
Jeroen

Ah, oké die Ulead Video ken ik niet. Ik vond trouwens dat idee om de camera en de metronoom aan een plank vasthouden best cool; er is een video van Camouflage op dit manier gemaakt (Handsome), de (stoel van de) zanger aan de ene kant en de camera aan de andere, zo in verschillende locaties in Roma gefilmd. :okdan::{

Leuk clipje en track!

Als ik met zo'n bouwwerkje bij ons in de straat zou filmen,
leidt dat vast tot een burenopstand... :-D

Back